برگزاری مسابقه‌ با عنوان «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها» در مؤسسه معراج بيرجند
کد خبر: 1247946
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۶

برگزاری مسابقه‌ با عنوان «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها» در مؤسسه معراج بيرجند

مسابقه‌ای با عنوان «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها» از 28 خردادماه تا اول ماه مبارك رمضان در مؤسسه قرآنی معراج بيرجند برگزار می‌شود.


گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مسابقه‌ای با عنوان «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها» از 28 خردادماه تا اول ماه مبارك رمضان در مؤسسه قرآنی معراج بيرجند برگزار می‌شود.


ليلا پرويزی، مديرمسئول مؤسسه قرآنی معراج بيرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: مسابقه‌ای با عنوان «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها» ويژه نميه شعبان در مؤسسه قرآنی معراج بيرجند برگزار می‌شود.


پرويزی در اين رابطه عنوان كرد: اين مسابقه از 28 خردادماه در اين مؤسسه قرآنی آغاز شد و تا اول ماه مبارك رمضان به اتمام خواهد رسيد.


وی در رابطه با اين مسابقه قرآنی تصريح كرد: علاقه‌مندان جهت شركت در اين مسابقه می‌توانند دل نوشته را ويژه نيمه شعبان به امام زمان(عج) در 10 سطر نوشته و به آدرس خراسان جنوبی، بيرجن، خيابان طالقانی، طالقانی 16، پلاك 212 ارسال نمايند.


مديرمسئول مؤسسه قرآنی معراج اظهار كرد: اين مسابقه قرآنی برای تمامی شركت‌كننده آزاد در هر مقطع سنی آزاد است و در پايان به 3 نفر اول اين مسابقه جوايز نفيسی اهداء خواهد شد.


پرويزی در پايان خاطر‌نشان كرد: مقرر شده است جوايز برندگان مسابقه «دل نوشته‌ای به امام مهربانی‌ها»، در مراسمی كه ويژه اختتاميه نمايشگاه برگزار خواهد شد به برندگان اهداء شود.

captcha