سومین دوره مسابقات ملی «بازی‌سازی رایانه‌ای» برگزار می‌شود
کد خبر: 1368933
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

سومین دوره مسابقات ملی «بازی‌سازی رایانه‌ای» برگزار می‌شود

گروه فضای مجازی: سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با حمایت و مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای اردیبهشت ماه 93 در دانشگاه آزاد کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، سومین دوره مسابقات ملی بازی‌سازی رایانه‌ای با هدف کشف استعدادهای خلاق و مبتکر و خلق آثار نو در عرصه بازی‌سازی، آشنایی شرکت‌‌کنندگان با دستاوردها و توان ملی ارائه شده در زمینه بازی‌های رایانه‌ای، برقراری ارتباط میان صنعت و بازار تجارت از طرفی و دانش و هنر و نوآوری از سوی دیگر و بسترسازی محیط علمی دانشگاه برای بروز و رشد استعدادهای بازی‌سازی مبتنی بر علم و هنر ایرانی اسلامی برگزار می‌شود.
ترویج طراحی و ساخت بازی‌های بومی و ملی مبتنی بر ارزش‌های والای معنوی و ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هدف‌گذاری ارتقای میزان انگیزه و اشتیاق دانشجویان و علاقه‌مندان به بازی‌سازی با ایجاد فضایی رقابتی میان دانشگاه‌ها و مراکز ایده‌پردازی وطراحی و تولید بازی در سطح کشور دیگر اهداف برگزاری مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای را تشکیل می‌دهد.
34 تیم در دور نخست و 30 تیم در دور دوم این رویداد از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب مسابقه  ساخت 48 ساعته بازی حضور داشتند.

همچنین 30 تیم پنج نفره دانشجویی در دور دوم از رقابت‌ها  از دانشگاه‌های معتبر کشورهمچون صنعتی شریف، علم و صنعت، دانشگاه تهران، آزاد اصفهان، فنی حرفه‌ای قم، شهید جباریان همدان، فخررازی همدان، دانشگاه مازندران، آزاد کاشان، آزاد واحد آبادان، فنی مهندسی شهید باهنر شیراز و دیگر دانشگاه‌ها حضور داشتند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این مسابقات می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.irangdc.ir مراجعه کنند.

captcha