تعدی به حریم شیعیان عراق؛ پروژه استکبار جهانی برای اشاعه اسلام‌ستیزی
کد خبر: 1427414
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱

تعدی به حریم شیعیان عراق؛ پروژه استکبار جهانی برای اشاعه اسلام‌ستیزی

گروه اجتماعی: مدرس حوزه علمیه تعدی به حریم مسلمانان و کشتار شیعیان عراق را پروژه صهیونیستی استکبار جهانی برای اشاعه شیعه‌هراسی و اسلام‌ستیزی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، مدرس حوزه علمیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما از مسیر مسجدگرایی به موفقیت‌های بلندی دست پیدا کرده و از این مسیر هم باید به نظامی تأثیرگذار و اسوه در جهان مبدل شویم، چرا که این تفکر مسیر تعالی الهام‌بخش را به جهانیان نشان داده است.

وی در ادامه ‌پاسداری و مرزبانی از ارزش‌های اسلامی و دینی را از وظایف مهم روحانیون و اقشار تأثیرگذار دینی عنوان کرد و افزود: روحانیون و هیئت امناء مساجد و هیئات مذهبی باید در عرصه تبلیغات دینی، تلاش و همدلی بیشتری داشته باشند، زیرا امکانات دشمنان برای انجام تبلیغات علیه اسلام بسیار گسترده است.

این کارشناس دینی با اشاره به اهمیت گسترش دین و معارف و ارزش‌های اسلامی در جامعه به لزوم شناخت دشمن و اهداف و دسیسه‌های آنان تاکید کرد و گفت: ‌استکبار نمی‌خواهد که اسلام گسترش پیدا کند و به دنبال اختلافات فرقه‌های اسلامی و دامن زدن به اختلافات مذهبی است.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: روحانیون باید در راستای تقویت باورهای دینی و آموزه‌های اسلامی مردم تلاش و اهتمام جدی داشته باشند.

وحدت مسلمانان راهکار مقابله با کارشکنی‌ها

مدرس حوزه علمیه با اشاره به تعدی به حریم مسلمانان و کشتار شیعیان عراق، این اقدام را پروژه صهیونیستی استکبار جهانی برای اشاعه شیعه‌هراسی در جهان دانست و ادامه داد: ایجاد اختلاف اعتقادی میان مذاهب اسلامی پروژه صهیونیستی است همانگونه که دشمن در سال‌های اخیر اقدامت بسیاری برای مقابله با مبانی اسلامی در قالب برنامه‌های شیعه‌هراسی و اسلام‌ستیزی در منطقه برنامه‌ریزی کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی جوانان در صحنه‌های مختلف، افزود: امروز جوانان کشور ایران اسلامی در جبهه علم و فناوری شجاعانه در برابر دسیسه‌های دشمنان ایران مقاومت و ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینی با بیان اینکه وحدت مسلمانان بهترین راهکار در راستای مقابله با اینگونه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها است، ابراز کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با اشاعه دروغ‌پردازی‌های خود و اظهارات غیر واقعی‌اش در تلاش برای تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی جهان علیه اسلام و ایران است؛ لذا مسلمانان نباید با این اقدامات وحدت خود را از دست داده و در مقابل هم قرار گیرند.

captcha