استیصال غرب به‌دلیل باور نداشتن احکام الهی است
کد خبر: 1428813
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۰
موحدی عنوان کرد:

استیصال غرب به‌دلیل باور نداشتن احکام الهی است

گروه اجتماعی: امروز غرب نمی‌تواند جبهه مشخصی را در زمینه رفع بحران‌های روحی و روانی‌ انسان‌ها معرفی کند و به استیصال رسیده است به‌گونه‌ای که به‌دلیل باور نداشتن احکام الهی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، خلیل موحدی، عضو شورای شهر مشهد‌ شب گذشته، 21 تیر‌ در مراسم افتتاحیه دبیرخانه ستاد مردمی عفاف و حجاب خراسان رضوی در مشهد با بیان اینکه عفاف و حجاب از مفاهیم بلند دین اسلام است که پایه‌های تحکیم و بقای جامعه را رقم می‌زند، اظهار کرد: امروز سندهای روشنی از نتیجه فاصله گرفتن از احکام الهی در اطراف ما وجود دارد که به‌دلیل دور شدن از اخلاقیات انسانی و ضوابط الهی در مشکلات گرفتار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه جوامع کنونی با تکنولوژی برتر دنیا هسته اتم را شکافته و پیشرفته‌ترین اعمال پزشکی را انجام می‌دهند اما به عمق مسائل روحی و روانی انسان پی نبرده‌اند، افزود: امروز غرب نمی‌تواند جبهه مشخصی را در زمینه رفع بحران‌های روحی و روانی‌ انسان‌ها معرفی کند و به استیصال رسیده است به‌گونه‌ای که به‌دلیل باور نداشتن احکام الهی با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه انسان عاقل خود را در معرض خالق خویش قرار می‌دهد، گفت: کلید ‌مشکلات جامعه ما عفاف و حجاب است، از همین رو مرزهای عفاف و حجاب باید مشخص شوند زیرا حجاب جزیی از عفاف بوده لذا اگر در جامعه‌ای حجاب رایج باشد به این معنا نیست که عفاف نیز در آن رواج دارد.

وی عنوان کرد: دشمنان فهمیده‌اند که مسلمانان با دست خالی به مبارزه و جهاد برمی‌خیزند، لذا امروز به شلیک بی‌صدا پناه آورده‌اند بنابراین ما باید در برابر هجمه دشمنان بیش از پیش ایستادگی کنیم که در این زمینه هر کس باید احساس عمل به وظیفه خویش را داشته باشد تا جامعه دچار نابودی و تزلزل نشود.

موحدی پذیرش نیروی انسانی غرب از شرق را دلیل کم‌جمعیتی جامعه غرب برشمرد و ابراز کرد: دور شدن از احکام الهی و ارزش‌های انسانی باعث شده که تشکیل خانواده و زاد و ولد در غرب کم‌رنگ شود، به همین منظور غرب مجبور شده است برای پیشرفت جامعه خویش، مزایای زیادی برای جذب نیروی انسانی از کشورهای شرقی قرار دهد.

وی با تأکید بر اینکه قرآن می‌تواند یک نقشه راه تعیین کند، عنوان کرد: توحید چشمه زلالی است که اگر اثبات شود، بسیاری از مسائل دیگر به اثبات می‌رسد، لذا کسی‌که دروغ بگوید به این معنا است که قدرت برتر خدا را فراموش کرده و نقش کلیدی توانمندی خدا را قبول ندارد، بر همین اساس کسی که به خدا ایمان نداشته باشد به سایران پناه می‌برد.

موحدی ادامه داد: دو هزار آیه قرآن درباره معرفی این کتاب آسمانی، دو هزار آیه درباره قیامت و آخرت، دو هزار آیه درباره انبیا و امامت در قرآن کریم وجود دارد و 635 آیه باقی‌مانده درباره عفاف و حجاب و سایر مواردی است که می‌تواند نقشه راه مسلمانان باشد.

عضو شورای شهر مشهد گفت: امروز شیاطین بزرگ برای نابودی پایه‌های اسلام تلاش می‌کنند، زیرا نسبت به گسترش دین اسلام احساس خطر کرده‌اند، بنابراین قوانینی را به تصویب رسانده‌اند تا پایه‌های اسلام را سست کنند.

موحدی بازی‌های کامپیوتری که از سوی غرب طراحی شده است را عملی برای سست کردن بنیان‌های ایمانی مسلمانان دانست و افزود: اولین حرکت در عرصه عفاف، انس با خدا، احیای مراکز فرهنگی، مساجد و حسینیه‌ها است که در این مسیر، پاک کردن زمینه‌های حرام موجب نابودی نشر بی‌عفافی و بدحجابی در جامعه می‌شود.

captcha