آغاز تدوین برنامه‌ها برای میزبانی برج میلاد از مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان
کد خبر: 1472050
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
هوشیار در غرفه ایکنا خبر داد:

آغاز تدوین برنامه‌ها برای میزبانی برج میلاد از مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل برج میلاد از آغاز تدوین برنامه‌ها برای ایجاد سازوکار مناسب به منظور میزبانی از مسابقات قرآن دانشجویان مسلمان خبر داد.

فرزاد هوشیار، مدیرعامل  برج میلاد تهران طی بازدید از غرفه خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اشاره به میزبانی پنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان توسط مجموعه برج میلاد، گفت: هم‌اکنون با مشارکت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور جهاد دانشگاهی در حال تدوین برنامه‌ها برای میزبانی از این دوره مسابقات هستیم.
وی افزود: امیدواریم با تدوین برنامه‌های مناسب و ایجاد سازوکارهای لازم، بتوانیم به نمایندگی از شهرداری تهران، میزبان خوبی برای این رویداد بزرگ جهانی در کشورمان باشیم.
مدیرعامل برج میلاد در ادامه عنوان کرد: طراحی اتاق‌هایی برای استقرار داوران بین‌المللی و میهمانان شامل تشریفات که در جنب مسابقات اصلی حضور پیدا می‌کنند، طراحی و اجرای پخش زنده مسابقات برای اتاق داوران و... از جمله برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم تا همه شرایط را برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان فراهم کنیم.
هوشیار ادامه داد: سالن اصلی برج میلاد با ظرفیت هزار و 850 مخاطب به اضافه 12 سالن فرعی، 14 سالن تشریفات و دو سالن فلت، مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان را میزبانی می‌کنند.
وی در پایان گفت: برای رفت‌وآمد علاقه‌مندان به حضور در سالن برگزاری رقابت‌های قرآنی نیز برنامه‌ریزی‌هایی از سوی شهرداری تهران انجام خواهد شد که مسئولان مربوطه قبل از برگزاری مسابقات اعلام خواهند کرد.‌

captcha