نمايشگاه علوم قرآنی در سردشت برپا می‌شود
کد خبر: 1809533
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۰۹

نمايشگاه علوم قرآنی در سردشت برپا می‌شود

گروه فعاليت‌های قرآنی: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت، همزمان با نيمه شعبان، نمايشگاه علوم قرآنی در اين شهرستان برپا می‌شود.

«كاوه هياك»، مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) شعبه آذربايجان غربی، با اعلام اين خبر گفت: اين نمايشگاه به مناسبت گراميداشت سالروز ولادت حضرت ولی عصر صاحب الزمان (عج)، برپا می‌شود.
وی مكان برگزاری اين نمايشگاه را محلی در مركز شهر عنوان كرد و افزود: تلاش می‌شود اين نمايشگاه تا روز نميه شعبان راه‌اندازی و در معرض ديد مردم قرار گيرد و چنانچه تا روز موعود موفق به راه‌اندازی آن نشويم به طور يقين تا ايام ماه رمضان برپا خواهد شد.
هياك، حضور مسئولان و متوليان قرآنی و همچنين نمايندگی‌های مراكز و مؤسسات قرآنی سردشت را در اين نمايشگاه يادآور شد و ادامه داد: از موارد در معرض نمايش اين نمايشگاه، كتاب است كه با موضوعات دينی، قرآنی، فرهنگی، اجتماعی و علمی است كه در معرض ديد عموم واقع خواهد شد.
مسئول اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت، تعداد اين كتاب‌ها را 12 هزار جلد در قالب يك هزار عنوان اعلام كرد و گفت: اجرای برنامه‌های قرآنی اعم از قرائت قرآن كريم و محافل انس با قرآن از ديگر برنامه‌های اين نمايشگاه است.
captcha