برگزاری كلاس‌های قرآن در مؤسسه تابان مصباح‌الهدی آذربايجان غربی
کد خبر: 2547809
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۸

برگزاری كلاس‌های قرآن در مؤسسه تابان مصباح‌الهدی آذربايجان غربی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: برگزاری كلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، مفاهيم، روخوانی و روانخوانی قرآن از نيمه شعبان در مؤسسه قرآنی تابان مصباح‌الهدی در استان آذربايجان غربی برگزار می‌شود.

ليلا فيضی، مديرمسئول مؤسسه قرآنی تابان مصباح‌الهدی در استان آذربايجان غربی در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت:برگزاری كلاس‌های آموزش قرآن در رشته‌های حفظ، مفاهيم، روخوانی و روانخوانی قرآن ويژه دوره تابستان در مؤسسه قرآنی تابان مصباح‌الهدی در استان آذربايجان غربی برگزار می‌شود.
فيضی در اين رابطه عنوان كرد: اين كلاس‌های قرآنی ويژه دوره تابستان مقرر شده است در نميه شعبان همزمان با ولات امام زمان(عج) در اين مؤسسه قرآنی با حضوز قرآن‌آموزان برگزار شود.
وی در ادامه تصريح كرد: ثبت‌نام اين كلاس‌های قرآن در تمامی رشته‌ها از 20 خردادماه در اين مؤسسه قرآنی اغاز شد و تا اواخر خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.
مديرمسئول مؤسسه قرآنی تابان مصباح‌الهدی تأكيد كرد: مخاطبان شركت‌كننده در اين كلاس‌های قرآنی دانش‌آموزان مقطع تحصيلی ابتدايی و راهنمايی و در دو گروه پسر و دختر هستند .
وی افزود: ظرفيت شركت‌كنندهگان در اين كلاس‌های قرآنی بين 15 تا 20 نفر است كه در حال حاضر در اين كلاس های قرآنی 15 نفر پسر و 35 نفر دختر د رتمامی رشته‌های قرآنی ثبت‌نام كرده‌اند.
فيضی اظهار كرد: مقرر شده است كلاس‌های حفظ، مفاهيم، روخوانی و روانخوانی قرآن در روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 12 برگزار شود.
مديرمسئول مؤسسه قرآنی تابان مصباح‌الهدی در پايان خاطر‌نشان كرد: دور آموزش روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن يك دوره 3 ماهه و دوره مفاهيم قرآن نيز يك دوره 2 ماهه خواهد بود.
captcha