تدارك ويژه شبكه كوثر برای نيمه شعبان
کد خبر: 2550537
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲

تدارك ويژه شبكه كوثر برای نيمه شعبان

گروه هنر: شبكه الكوثر به مناسبت ميلاد مسعود يگانه منجی عالم بشريت حضرت مهدی(عج) برنامه ويژه‌ای را به صورت زنده پخش خواهد كرد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) به نقل از روابط عمومی شبكه جهانی الكوثر، شبكه الكوثر به مناسبت ميلاد مسعود يگانه منجی عالم بشريت حضرت مهدی(عج) برنامه ويژه‌ای را به صورت زنده پخش خواهد كرد. در اين برنامه كه همزمان با شب ولادت قائم آل محمد (ع) پخش می‌شود ،آيتم‌های مختلفی همچون اجرای تواشيح به صورت زنده، گزارش از جشن‌ها و آذين بندی‌ها به مناسبت نميه شعبان از قم و جمكران و تهران در كنداكتور برنامه گنجانده شده است.
همچنين حضور چند مهمان و كارشناس در اين برنامه پيش‌بينی شده است كه به صورت زنده در استوديوهای قم و تهران شبكه حاضر شده و به بيان ويژگيهای امام عصر(عج) می‌پردازند.
از ديگر آيتم‌های اين ويژه برنامه می‌شود به شعرخوانی با حضور شاعر و مديحه سرا، كليپ‌های ويژه ولادت، مصاحبه با شخصيت‌های علمی و دينی درباره موعود، تعريف منتظران واقعی، ارتباط زنده وگزارش از كربلا و نجف و جمكران اشاره كرد.
لازم به ذكر است اين برنامه به سفارش گروه معارف شبكه الكوثر با تهيه كنندگی علی شعبانی و به مدت 85 دقيقه يكشنبه ساعت 22:30 پخش می‌شود.
captcha