آغاز دوره حفظ يكساله و دوساله قرآن در جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت
کد خبر: 2550583
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰

آغاز دوره حفظ يكساله و دوساله قرآن در جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دوره جديد كلاس‌های آموزش حفظ يكساله و دوساله قرآن كريم از 2 تيرماه جاری در جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت برگزار می‌شود.

منيره روحی، مدير‌عامل جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت در گفت‌وگو با خبرگزاری بين‌المللی قرآن (ايكنا)، با اعلام اين خبر گفت: مراسم جشنی به مناسبت نيمه شعبان در شعبه خردسالان جامعةآلقرآن بيت‌الحسين(ع) بنی‌هاشم و همچنين در جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت برگزار می‌شود.
روحی در اين رابطه عنوان كرد: اين مراسم فردا يكشنبه از ساعت 13 تا 14 در شعبه خردسالان جامعةآلقرآن بيت‌الحسين(ع) بنی‌هاشم و با حضور 150 قرآن‌آموز برگزار می‌شود.
مدير‌عامل جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت اظهار كرد: مراسم جشن جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت نيز فردا يكشنبه از ساعت 11 برگزار می‌شود.
روحی افزود: اين دو مراسم جشن با همكاری شهرداری‌های منطقه 4 و 5 برگزار می‌شود كه در اين مراسم‌ها معاون اجتماعی شهرداری نيز حضور خواهند داشت.
وی در رابطه با مراسم جشن نميه شعبان در جامعةالقرآن شعبه بزرگسالان رسالت تأكيد كرد: اين مراسم با سخنرانی رضوانه باقری كه يكی از حافظان كل قرآن كريم است و دارای مقام اول كشوری ات و همچنين سخنرانی منيره روحی آغاز می‌شود و در پااين نيز با برگزاری مسابقه مهدويت به پايان می‌رسد.
ورحی در رابطه با برگزاری مراسم جشن نيمه شعبان در شعبه خردسالان جامعةآلقرآن بيت‌الحسين(ع) بنی‌هاشم خاطر‌نشان كرد: در اين مراسم مقر شده است مسابقه حفظ قرآن نيز بين خردسالان جامعةالقران برگزار شود كه در اين بين به 67 نفر از برندگا در مسابقه حفظ قرانی جوايزی به رسم يادبود آهداء می‌شود.
captcha