‌مرحله نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن برگزار شد
کد خبر: 3147153
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
در استان تهران؛

‌مرحله نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: آزمون نهایی بیست و سومین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن امروز با حضور 100 هزار دانش‌آموز دوره اول و دوم متوسطه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، آزمون نهایی بیست و سومین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور دانش‌آموزان، دوره اول و دوم متوسطه مدارس سراسر کشور امروز، 26 فروردین‌ماه برگزار شد.

آزمون نهایی بیست و سومین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن با حضور 100 هزار ‌دانش‌آموز برگزیده دوره اول و دوم متوسطه  مدارس سراسر کشور با همکاری وزارت آموزش و پرورش، ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان‌ها و مدیران و مربیان مدارس سراسر کشور ‌امروز در مناطق 19 گانه تهران برگزار شد و 30 فروردین نیز در استان‌های دیگر نیز برگزار می‌شود.

در بیست و سومین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن، بیش از 2 میلیون 750 هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی 94 و93 با مفاهیم روح‌بخش قرآنی آشنا شده و انس گرفته‌اند.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی‌نژاد، مدیر مؤسسه ترویج فرهنگ قرآنی از روند برگزاری این دوره از مسابقات، بازدید کرد.

گفتنی است؛ جوائز نفرات برتر این دوره از مسابقات، شامل کمک هزینه ‌عتبات عالیات‌، مشهد و کارت هدیه خواهد بود.

گزارش تصویری بیست و سومین دوره مسابقات درس‌هایی از قرآن

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فاطمه السادات
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۸ - ۱۸:۲۴
1
1
باسلام پس چراتوهیچ سایت یا رسانه ای برگزیدگان ازمون نهایی بیست وسومین دوره درسهایی از قران رو که تو کشور رتبه اوردن واعلام نکردین
بیچاره ها دیگه باچه امیدی تلاش کنن وقتی هیشکی حتی بهشون تبریک نمیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ممنون
مبینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۱۱ - ۱۹:۰۶
0
0
با عرض سلام این جواب ها را که اداره اعلام کرده برنده در کشور شدن
captcha