ارائه قرآن با ۱۱ طرح در نمایشگاه کتاب/ عرضه نخستین مصحف اسوه با خط ثلث
کد خبر: 3177956
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
بابامحمدی خبر داد:

ارائه قرآن با ۱۱ طرح در نمایشگاه کتاب/ عرضه نخستین مصحف اسوه با خط ثلث

گروه ادب: مدیر انتشارات اسوه از ارائه قرآن با ۱۱ طرح جدید و قرآن به خط ثلث برای نخستین بار توسط این انتشارات در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

ناصر بابامحمدی، مدیر انتشارات اسوه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به چاپ قرآن با سبک‌های جدید گفت: قرآنی با 11 طرح گوناگون و متنوع، نمونه‌ای از قرآن‌هایی است که در بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارائه خواهد شد.

وی افزود: این قرآن چهاررنگ بوده و تذهیب جدیدی بر روی کاغذ نقش بسته است. همچنین ترکیب جلد و قاب متفاوتی دارد که آن را از سایر قرآن‌ها متمایز کرده و به صورت نفیس به چاپ رسیده است.

بابامحمدی ادامه داد: این قرآن‌ها در سه قطع جیبی، رحلی و وزیری بوده و با ترجمه‌های ابوالفضل بهرام‌پور، الهی‌قمشه‌ای و انصاریان به چاپ رسیده  است و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

وی یادآور شد: قرآن‌های منتشر شده در 11 طرح، دارای کیفیت چاپ بالایی هستند و براساس نیاز و علاقه مخاطبان چاپ شده‌اند.

بابامحمدی در ادامه از چاپ قرآن با خط ثلث خبر داد و گفت: این برای نخستین بار است که قرآن با این خط از سوی انتشارات اسوه منتشر می‌شود که خطاط آن عبدالحسین‌زاده بوده و این قرآن را به سبک عثمان‌طه نوشته است. این قرآن با شمارگان 5 هزار نسخه چاپ شده است و صحیفه سجادیه نیز با همین خط در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 16 ـ 26 اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

captcha