آمادگی حمل و نقل لرستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین
کد خبر: 3450673
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
رحمانی خبر داد:

آمادگی حمل و نقل لرستان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین

گروه اجتماعی: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان گفت: مجتمع‌های خدماتی و بین‌ راهی ما آمادگی کامل دارند که امکانات لازم را در اختیار زائران قرار دهند و اگر کسانی بخواهند در طول مسیر ایستگاه صلواتی برپا کنند، با آنان همکاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حسن رحمانی، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان لرستان در اولین جلسه ستاد اربعین که یکشنبه، 24 آبان‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: امسال هم در بحث اربعین، حمل و نقل فعالیت ویژه‌ای دارد کمااینکه در سطح ملی فعالیت پایانه‌های مرزی توسعه پیدا کرد و به چهار برابر ظرفیت رسیده است.
وی افزود: در پایانه‌های مرزی مهران هر استان یک فضای مشخصی برای حمل و نقل در اختیار دارد که توسط بالن مشخص شده است.
رحمانی با بیان این‌که متوسط تردد اتوبوس‌های لرستان دو و نیم مرتبه در ایام اربعین بود، اضافه کرد: ما 115 دستگاه اتوبوس و نزدیک به 900 دستگاه مینی‌بوس داریم که دارای کارت هوشمند هستند کمااینکه امسال پیش‌بینی شده سه میلیون نفر از ایران در مراسم اربعین حضور پیدا کنند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های لرستان ادامه داد: مجتمع‌های خدماتی و بین‌راهی ما آمادگی کامل دارند که امکانات لازم را در اختیار زائران قرار دهند و اگر کسانی بخواهند در طول مسیر ایستگاه صلواتی برپا کنند، با آنان همکاری خواهد شد.

captcha