مسابقات مناظره دانشجويان در دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود
کد خبر: 3497749
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
خليلی‌اردلی:

مسابقات مناظره دانشجويان در دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود

گروه دانشگاه:رئيس جهاددانشگاهي چهارمحال و بختياري گفت: مرحله استانی «پنجمين دوره مسابقات ملی مناظره دانشجويان» با رقابت 28 تيم، روز دوشنبه 27 ارديبهشت ماه در دانشگاه شهركرد برگزار می‌شود.

وحيد خليلي اردلي، رئيس جهاددانشگاهي واحد چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرگزاري بين‌ المللي قرآن(ايكنا) از چهارمحال و بختياري، گفت: مرحله استاني «پنجمين دوره مسابقات ملي مناظره دانشجويان» روز دوشنبه 27 ارديبهشت ماه در دانشگاه شهركرد برگزار مي‌شود.
خليلي اردلي افزود: اين مسابقات با حضور 28 تيم دانشجويي از دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي استان در دانشكده علوم پايه دانشگاه شهركرد برگزار مي‌شود.
رئيس جهاددانشگاهي استان خاطرنشان كرد: مراسم افتتاحيه اين مسابقات راس ساعت 8 صبح در سالن فارابي دانشگاه شهركرد و با حضور جمعي از مسئولان استاني، رؤساي دانشگاه‌ها و معاونين آنها و دانشجويان علاقه مند، برگزار مي‌‌شود و سپس تيم‌هاي منتخب در قالب گروه‌هاي مخالف و موافق به رقابت با يكديگر مي‌پردازند.
خليلي‌اردلي ادامه با تشريح روند ثبت نام اين مسابقات در دانشگاه هاي استان بيان كرد: دبيرخانه مركزي مسابقات، موضوعات مختلف فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي و سياسي را پيشنهاد نمود كه دانشجويان شركت‌كننده در مسابقات مناظره با مراجعه به معاونت فرهنگي جهاددانشگاهي استان و بر اساس علايق و سلايق خود، نسبت به انتخاب موضوع مورد نظر اقدام نموده‌اند.
وي داوري اين مسابقات را بسيار مهم دانست و عنوان كرد براي جلوگيري از هر گونه شائبه جانبداري سياسي، از هر دانشگاه خواستيم تا يك داور واجد شرايط بر اساس صلاحديد دانشگاه به جهاددانشگاهي معرفي نمايد.
رئيس جهاددانشگاهي استان افزود: نتايج اين مسابقات با راي هيات داوران در همان روز دوشنبه به اطلاع دانشجويان و تيم هاي شركت كننده مي‌رسد و تيم‌هاي برنده به مرحله نيم نهايي و نهايي راه پيدا مي‌كنند.
وي گفت: زمان برگزاري مراحل بعدي مسابقات متعاقبا اعلام مي گردد.
captcha