محفل «انس با قرآن» با حضور قاری مصری در میبد برگزار شد
کد خبر: 3511041
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵

محفل «انس با قرآن» با حضور قاری مصری در میبد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به مناسبت ماه مبارک رمضان و در سالروز شهادت حضرت علی(ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور «استاد احمد شحات احمد سید» قاری مصری در میبد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی بین‌المللی (ایکنا) از یزد، به مناسبت ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و در سالروز شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) محفل انس با قرآن کریم با حضور استاد احمد شحات احمد سید، قاری مصری و با حضور گسترده مردم ولایتمدار شهرستان میبد در امامزاده خدیجه خاتون برگزار شد.
در این آیین معنوی، بعد از چندین برنامه همخوانی و اجرای گروه تواشیح شهرستان، استاد احمد شحات احمد سید به قرائت آیاتی از کلام الهی پرداخت.
حجت‌الاسلام کرمی، رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان میبد در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: این مراسم معنوی در راستای انس و الفت هرچه بیشتر با قرآن کریم در ماه صیام با همکاری دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی و همچنین مردم به نحو باشکوهی برگزار شد.
وی افزود: برگزاری محافل انس با قرآن در سطح مساجد مختلف شهرستان با حضور گسترده مردم و جوانان مومن و ولایتمدار همواره در این شهر در سطح بسیار خوبی برگزار شده است.
حجت‌الاسلام کرمی تاکید کرد: برای مقابله با تهدید نرم دشمنان باید نسبت به برگزاری این گونه محافل قرآنی بیش از گذشته اقدام کرد که بدون شک نقش اساسی در جذب جوانان و ترویج مفاهیم کلام وحی خواهد داشت.
captcha