برترین‌های مسابقات قرآن در میبد تجلیل شدند
کد خبر: 3511086
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳

برترین‌های مسابقات قرآن در میبد تجلیل شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: طی مراسمی در حاشیه مراسم شبی با قرآن شهرستان میبد از برترین‌های مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، مراسم شبی با قرآن دوشنبه شب در محل امامزاده خدیجه خاتون شهرستان میبد برگزار شد.
در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام کرمی رییس اوقاف و امورخیریه شهرستان میبد و حجت‌الاسلام اعرافی امام جمعه موقت میبد از برترین‌های سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی تجلیل شد.
در این مراسم در گروه بانوان و در بخش حفظ پنج جز از راضیه ملااحمدی، صدیقه مختاری و نسرین فلاح که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، تجلیل شد.
همچنین در حفظ ده جز زهرا فلاح (اصغر)، زهرا فلاح (علی) و راضیه رضایی و در حفظ بیست جزء از فاطمه تقی زاده، حمیده سادات فلاح، مکیه کارگر به ترتیب اول تا سوم تجلیل شد.
در حفظ کل نیز رویا فلاح و در بخش قرائت از سعیده فاضلی که حائز رتبه اول شدند، تجلیل شد.
در بخش ترتیل فاطمه حسنی دهقان، طاهره کارگر و سعیده سادات اسعدی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم و در رشته دعاخوانی فرشته پناهی و عصمت کمالی برتر شدند.
در گروه برادران نیز در رشته حفط پنج جزء حبیب الله زارع اول، در حفظ ده جزء جلیل سعید، محمدهادی فلاح و احمد نصیری مقام اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین در حفظ بیست جزء عباس فلاح و حسن روشن مهر اول و دوم شدند و در رشته قرائت احمد خیری نژاد، محمدرضا زارع شاهی، محسن احمدی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در رشته ترتیل محمدمهدی کریمی، ابوالفضل بیکی، سجاد وکیل زاده موفق شدند رتبه‌های اول تا سوم را به دست آورند.
در رشته دعاخوانی از حسین ترکان، محمد جواد انتظاری، هادی هرمزه اول تا سوم و در رشته اذان از غلامحسین فلاح، علی فلاح و مصیب بهشتی که اول تا سوم شدند تجلیل شد.
یادآوری می‌شود در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از برترین‌ها که به مرحله استانی راه یافته‌اند تجلیل و اجرای تواشیح، دعاخوانی و اجرای قرائت توسط احمد شحات قاری مصری از دیگر برنامه‌های مراسم بود.
captcha