دوره جدید آموزش قرآن در مسجد ابوظبی
کد خبر: 3524862
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹

دوره جدید آموزش قرآن در مسجد ابوظبی

گروه بین‌الملل: فعالیت‌های دومین دوره‌‌ آموزش حفظ و تجوید قرآن کریم، ماه آینده میلادی در مسجد «شیخ زاید» در شهر «ابوظبی» امارات آغاز می‌شود.

برگزاری دوره‌های آموزش حفظ و تجوید در مسجد شیخ زاید دبی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(وام)، این دوره به همت مرکز مسجد شیخ زاید ابوظبی و در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و به مدت سه ماه ادامه دارد.
این دوره با هدف تکمیل سلسله دوره‌های آموزش حفظ و تجوید قرآن که از اوایل سال جاری میلادی در این مسجد آغاز شده است، برگزار می‌شود.
تقویت و تحکیم محورهای طرح راهبردی مرکز مسجد جامع «شیخ زاید» در زمینه آموزش حفظ و تجوید قرآن و ارتقای جایگاه دینی، اجتماعی و فرهنگی این مسجد از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.
نام‌نویسی برای شرکت در این دوره قرآنی از طریق سایت مرکز مسجد شیخ زاید در حال انجام است و علاقمندان تا پایان ماه آگوست(10 شهریورماه) فرصت دارند برای شرکت در این دوره نام‌نویسی کنند.
بنابراین گزارش، هیئتی متشکل از «ادریس ابکر» و «یحیی عیشان» از ائمه جماعت این مسجد و تعدادی از مربیان آموزش حفظ قرآن از سوی مدیریت مرکز مسجد جامع «شیخ زاید» و با همکاری اداره کل امور اسلامی و اوقاف امارات برای نظارت بر این دوره انتخاب شده‌اند و فرآیند تعیین سطح و ارزشیابی شرکت‌کنندگان برای حضور در این دوره را براساس بالاترین سطوح حفظ و تجوید قرآن انجام خواهند داد.
شرکت‌کنندگان پس از تکمیل شرکت این دوره، در سطحی که برای فراگیری حفظ و تجوید قرآن شرکت‌ کرده‌اند، کاملا مسلط خواهند شد.
captcha