اجلاس سراسری استانی نماز در میبد برگزار می‌شود
کد خبر: 3541221
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

اجلاس سراسری استانی نماز در میبد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: اجلاس سراسری استانی نماز با محوريت «نقش نماز در كاهش آسيب‌های اجتماعی»، 20 آبان ماه سال جاری به ميزبانی شهرستان ميبد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، سیدعلی عزالدینی، معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد صبح امروز در نشست شورای اقامه نماز استانداری یزد از برگزاری اجلاس سراسری استانی نماز، 20 آبان ماه سال جاری به ميزبانی شهرستان ميبد خبر داد.
عزالدينی به اهميت نماز اشاره كرد و افزود: هرچه در زمينه گسترش فرهنگ نماز و برپايی اين فريضه دينی فعاليت كنيم، كم است و نبايد از پرداختن به اين موضوع مهم غافل شويم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: با دستور وزير كشور، شورای اقامه نماز در استانداری‌های سراسر كشور تشكيل شده و شايسته است دستگاه‌های اجرايی و ادارات استان نسبت به نكوداشت نماز، برپايی آن و گسترش فرهنگ نماز بكوشند.
یادآوری می‌شود در اين نشست، برگزاری اجلاس سراسری استانی نماز در بيستم آبان ماه سال جاری به ميزبانی شهرستان ميبد و با محوريت «نقش نماز در كاهش آسيب‌های اجتماعی»، برگزاری مسابقه كتاب‌خوانی با موضوع نماز و نمازخوانی در بين كاركنان استانداری و نيز تجليل از خادمان برپايی نماز در استانداری يزد مطرح و مورد تصويب قرار گرفت.
captcha