برخی با تهمت‌های ناروا، ناخواسته در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند
کد خبر: 3542562
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

برخی با تهمت‌های ناروا، ناخواسته در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری برجسته قرآن استان قزوین با بیان اینکه اساس آموزه‌های اسلام و سیره اهل بیت(ع) پوشیده ماندن عیوب بوده و بازگو کردن عیوب غیر شرعی است، گفت: برخی با تهمت‌های ناروای خود، ناخواسته در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند.

علیرضا نداف، قاری برجسته قرآن استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین با اشاره به متن کلام‌الله مجید و همچنین سیره و سنت اهل بیت(ع)، اظهار کرد: بردن آبروی اشخاص به هیچ عنوان صحیح نیست.
وی با بیان اینکه امروز برخی با تهمت‌های ناروای خود، ناخواسته در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند، افزود: سودجویان ضد دین از این فرصت سوء استفاده کرده و به نظام، رهبری و ولایت حمله می‌کنند.
نداف عنوان کرد: اگر جرمی صورت گرفته باشد، قطعاً مجرم تنبیه می‌شود اما اینکه هنوز جرم محرز نشده باشد و برخی افراد را مورد مضحکه قرار داده و تهمت بزنند به هیچ عنوان صحیح نیست این در حالی است که حتی اگر جرم تأیید شود باز هم مردم نباید در اشاعه گناه شریک باشند.
سوء مدیریت برخی افراد جامعه قرآنی را به دردسر انداخت
این قاری برجسته قرآن استان قزوین با اشاره به اینکه سوء مدیریت برخی، جامعه قرآنی را به دردسر انداخته است، ادامه داد: بی تدبیری بعضی، باعث شد تا جامعه قرآنی به این وضع افتد و این در حالی است که می‌شد با مدیریت صحیح جلوی تهمت‌های ناروا را گرفت.
وی با بیان اینکه اساس آموزه‌های اسلام و سیره اهل بیت(ع) پوشیده ماندن عیوب بوده و بازگو کردن عیوب غیر شرعی است، افزود: آیا راضی هستیم که عیوب و خطاهای ما آشکار شود؟ اما این در حالی است که برخی با تهمت‌های خود زندگی را برای افراد بسیار سخت می‌کنند.
این قاری برجسته قرآن استان قزوین گفت: اگر این مسأله از ابتدا درست مدیریت شده بود امروز کار به جایی نمی‌رسید که یک رسانه بیگانه و دشمن، بخواهد علیه اسلام، قرآن و رهبری اقدام کند.
نداف ادامه داد: این دشمنان افرادی هستند که به اسلام و قرآن اعتقاد ندارند و وقتی کسی به این اصول مهم اعتقاد نداشت قطعاً به نظام و حکومت اسلامی نیز اعتقادی نخواهد داشت  به این ترتیب این دشمنان تمام تلاش خود را برای ضربه زدن و حمله به نظام انجام می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه وقتی اتفاقی رخ می‌دهد همه جامعه در معرض آزمایش قرار می‌گیرند، اظهار کرد: امروز نیزسازمان مطبوع شخصی که هنوز جرمش اثبات نشده، اطرافیان وی، جامعه قرآنی و تمام کسانی که در ساخت، پخش و نشر مسائل هجوگونه دست داشته‌اند در حال آزمایشی بزرگ هستند.
این قاری برجسته قرآن استان قزوین در پایان گفت: گناه کسانی که به اشاعه گناه احتمالی اشخاص پرداخته و در جبهه دشمن فعالیت می‌کنند بسیار بیشتر از گناهی است که آن را رواج داده‌اند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۴:۰۸
0
0
باید همه با هم متحد داشته باشند چرا که تفرقه و نفاق نتایج خوبی به همراه نخواهد داشت
captcha