افتتاح نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه علمیه در اراک
کد خبر: 3552817
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

افتتاح نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه علمیه در اراک

گروه معارف: نمایشگاه کتاب تخصصی در حوزه دین و قرآن به همت حوزه علمیه استان مرکزی در اراک افتتاح شد و تا سه‌شنبه، 23 آذرماه میزبان عموم مردم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، نمایشگاه کتاب به همت حوزه علمیه استان مرکزی، در مصلای بیت‌المقدس اراک افتتاح شد.
حجت‌الاسلام محمود مرادی، معاون پژوهش حوزه علمیه استان مرکزی، در این رابطه به خبرنگار ایکنا گفت: به مناسبت هفته پژوهش به همت حوزه علمیه استان مرکزی نمایشگاه کتاب با حجمی بالغ بر 2هزار عنوان کتاب و 500 نرم‌افزار در زمینه علوم اسلامی در مصلای بیت‌المقدس اراک گشایش یافت.
وی با اشاره به اینکه تخفیف کتب ارائه شده در نمایشگاه کتاب بین 20 تا 70 درصد متغییر است، اظهار کرد: با توجه به اینکه کتب ارائه شده بیشتر در حوزه دین و قرآن است، طلاب و روحانیون برای خرید کتاب می‌توانند هزینه کتب را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنند.
حجت‌الاسلام مرادی تعداد کتب ارائه شده را بیش از 5هزار جلد بیان کرد و گفت: از هریک از کتاب‌ها فقط به صورت نمونه 2 یا جلد در نمایشگاه موجود است، علاقه‌مندان برای تهیه کتب مورد نظر خود می‌توانند سفارش دهند و پس از مدت کوتاهی از سوی ناشر ارسال می‌شود.
وی زمان افتتاح نمایشگاه کتاب را شنبه، 20 آذرماه تا سه شنبه 23 آذرماه اعلام کرد و گفت: خرید برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای تهیه کتب خود می‌توانند طی این روزها از ساعت 8 صبح تا 18 عصر به مصلای بیت‌المقدس مراجعه کنند.
حجت‌الاسلام مرادی در خصوص محور کتاب‌های ارائه شده در نمایشگاه کتاب اظهار کرد: تمام دروس حوزوی خواهران و برادران، کتاب‌های درسی، کمک آموزشی، نرم‌افزارهای علوم اسلامی در بخش بزرگسالان، کودکان و نوجوانان، نقاشی، نرم‌افزار آموزشی و لوازم تحریر در این نمایشگاه موجود است.
captcha