حضور دانش‌آموزان مبارکه در محافل قرآنی + عکس
کد خبر: 3562846
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

حضور دانش‌آموزان مبارکه در محافل قرآنی + عکس

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: دارالقرآن سیدالشهدا(ع) مبارکه، محفل انس با قرآن‌ کریم را ویژه دانش‌آموزان این شهر برگزار کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ملکی، مدیر دارالقرآن سیدالشهدا(ع) مبارکه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این خبر گفت: دارالقرآن سیدالشهدا(ع) به منظور ترویج فرهنگ قرآن‌ کریم و انس هر چه بیشتر نوجوانان، اقدام به برپایی محافل معنوی در مدارس کرده است.

وی ادامه داد: این محافل معنوی از ابتدای مهرماه با حضور دانش‌آموزان ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در مدارس شهر مبارکه طی روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱0 تا ۱۱:۳۰ برگزار می‌شود.

ملکی افزود: دو محفل نورانی در مدارس ابتدایی دخترانه به نام‌های شرافت و هاشمی، روز گذشته، 25 دی‌ماه برگزار شد که پس از تلاوت قرآن‌، مسابقه شعرخوانی انجام شد و سخنرانی درباره انس با قرآن و اهمیت ترویج این کتاب شریف ارائه شد.

مدیر دارالقرآن تصریح کرد: برنامه محفل انس با قرآن‌ کریم دوشنبه، 27 دی ماه در مدرسه ابتدایی پسرانه امید و همچنین چهارشنبه، 29 دی ماه با تجمیع سه مدرسه ابتدایی به نام‌های حافظ، فروغ و ایمان در مسجد صفائیه مبارکه با همکاری آموزش و پرورش شهر مبارکه برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در استان اصفهان، مبارکه، روبروی پارک لاله، جنب فرهنگسرای غدیر واقع شده است.


captcha