برگزاری دوره آموزشی امام‌شناسی در میبد
کد خبر: 3575443
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

برگزاری دوره آموزشی امام‌شناسی در میبد

کانون خبرنگاران نبأ: دوره جدید آموزشی امام‌شناسی با حضور اساتید برجسته کشوری به همت مؤسسه قرآنی حضرت معصومه‌(س) به‌صورت هفتگی در میبد در حال برگزاری است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین مسلم خاطری درباره برگزاری دوره جدید امام‌شناسی در میبد، بیان کرد: هدف از برگزاری دوره واکسینه کردن افراد جامعه در برابر شبهات و هجوم رسانه‌‌ای ماهواره‌ای و بالا بردن معرفت و آگاهی جامعه و دفاع از عقاید شیعه و انتقال به نسل بعد است.
وی در رابطه با منابع آموزشی دوره گفت: منابع زیادی در این زمینه وجود دارد مثلا در بحث تاریخ اسلام سیره پیامبر اعظم(ص)، سیره ائمه(ع) در برخورد با اندیشه‌های مخالف و تاریخ تشیع از غلامحسین محرمی که در این دوره استفاده می‌شود و به‌طور کلی منابع هم به‌صورت رسانه‌ای و هم مکتوب است.
مدرس این دوره عنوان کرد: این دوره در شش ترم بوده و در دو سال برگزار می‌شود که اردوی آموزشی، جلسات کارگاهی، جلسات آنلاین و استفاده از میهمان از برنامه‌های این دوره است.
خاطری مهمترین دستاورد برگزاری دوره‌های قبلی را واکسینه شدن در برابر شبهات و دفاع از عقاید تشیع دانست و بیان کرد: به‌جای اینکه این مباحث را فقط در حوزه‌ها پیش ببریم از دل خود جامعه افرادی را در کلاس شرکت دهیم و این مباحث را برای آنها مطرح کنیم چون مردم در جامعه با این مسائل درگیر هستند و افراد آموزش دیده شده مطالب را برای افراد دیگر بازگو کرده و تأثیرگذاری خوبی را برای جامعه خواهند داشت.
یادآور می‌شود، دوره جدید امام‌شناسی با حضور اساتید برجسته کشوری و به همت مؤسسه قرآنی حضرت معصومه‌(س) به‌صورت هفتگی در میبد در حال برگزاری است.

احسان دست‌برآورده

captcha