آغاز ثبت‌نام مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3576571
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
خلیلی اردلی خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در چهارمحال و بختیاری

گروه دانشگاه: رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت نام مرحله استانی ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر استان از اول اسفندماه 95 تا 20 فروردین ماه سال آینده خبر داد.

وحید خلیلی اردلی، رییس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از  چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، بیان کرد: این طرح با هدف زمینه‌سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان و همچنین رشد و شکوفایی فرهنگ گفت و گو و زمینه‌سازی در راستای یادگیری اصیل، عمیق و پایدار از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویی برای سومین سال متوالی در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای شرکت و آشنایی با نحوه مسابقه می‌توانند از طریق دفاتر فرهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی سراسر استان یا به معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری واقع در دانشگاه شهرکرد جنب دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین مراجعه کنند.
به گفته رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری این دوره از مسابقات نیز همانند دوره قبل در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود و بر اساس تقویم کمیته اجرایی، مرحله استانی ششمین دوره مسابقات مناظره دانشجویی در اردیبهشت ماه سال 96 در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
خلیلی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقات مناظره دانشجویی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با چگونگی فرآیند برگزاری مسابقات می توانند به وب سایت jdchb.ac.ir و یا با شماره های 32320070 – 32320323 - 038تماس حاصل کنند.
رئیس جهاددانشگاهی استان گفت: در این دوره از مسابقات علاوه بر صدور گواهینامه برای تمامی تیم ‌های شرکت کننده و تخفیف 30 درصدی دوره‌های آموزشی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی استان، به کلیه شرکت کنندکان در مسابقه به تیم های اول تا پنجم برتر استانی جوایزی اهدا خواهد شد.
یادآور می شود در پنجمین مرحله استانی مسابقات ملی مناظره دانشجویی ، تیم‌های 'راد' از دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، ' مشکات'  از دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، 'عمار' و 'جهاد مغنیه' از دانشگاه دانشگاه شهرکرد به مرحله منطقه ای که در استان ایلام برگزار شد، راه یافته بودند.
captcha