طرح مودت در بقاع متبرکه طارم اجرا می‌شود
کد خبر: 3577523
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
ابراهیمی:

طرح مودت در بقاع متبرکه طارم اجرا می‌شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از اجرای طرح مودت به منظور بازسازی امامزادگان شهرستان طارم خبر داد.

حبیب ابراهیمی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: در حال حاضر 21 بقعه متبرکه در شهرستان طارم وجود دارد که اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم به عنوان متولی امور امامزادگان طرح بازسازی این اماکن متبرکه را در دستور کار داشته و در این زمینه از مشارکت مردمی نیز استفاده می‌کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم تصریح کرد: اجرای طرح مودت برای عمران، آبادانی و مدیریت فرهنگی بقاع متبرکه است که توسط هیئت امنای بقاع متبرکه و با هدف شناساندن نیازهای مالی و معنوی، برنامه‌ها و تبادل نظر و یافتن راهکارهای همکاری در راستای عمران و آبادانی بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به بهره‌گیری از ظرفیت مردمی در ساخت بقاع متبرکه تاکید کرد: با اجرای طرح مودت ساخت و ساز و توسعه بقاع متبرکه و جمع‌آوری نذورات و تأمین امکانات تسریع پیدا می‌کند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه امسال نیز طرح مودت در امامزادگان هاشم(ع) وعوف (ع) شهر آب‌بر و امامزاده اسماعیل(ع)روستای قوهیجان و امامزاده محمود (ع) اجرایی شد، گفت: مشارکت‌های مردمی در طرح مودت در قالب کمک‌های نقدی و یا کمک به ساخت اسکلت، ساخت گنبد و گلدسته، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوار کشی انجام شده است.

captcha