تكریم یاد 100 شهید دانشجو معلم در فارس
کد خبر: 3578888
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

تكریم یاد 100 شهید دانشجو معلم در فارس

گروه اجتماعی: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس از برگزاری سومین یادواره شهدای دانشجو معلم این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، سیداصغر موسوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس امروز، 9 اسفندماه در جلسه هماهنگی یادواره شهدای دانشجو معلم این استان از برگزاری سومین یادواره شهدای دانشجو معلم این استان همزمان با فرا رسیدن سالگرد خاكسپاری پیكر یك شهید گمنام در این دانشگاه خبر داد.

وی با یادآوری 100 شهید دانشجو معلم از استان فارس تقدیم این انقلاب شده است،‌ افزود: این مراسم معنوی در روز یكشنبه، 15 اسفندماه جاری در تالار معلم شیراز برگزار خواهد شد.

موسوی با بیان اینكه این برنامه به‌همت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های فرهنگیان فارس برگزار خواهد شد، بر اهمیت تكریم و بزرگداشت یاد شهدا تأكید كرد و گفت: قرارگرفتن در قله‌های فتح و پیروزی، امنیت و آسایش کشور به برکت خون شهدا و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس با بیان اینکه این کارهای کوچک در مقابل رشادت‌های آن شهدا بسیار ناچیز است ادامه داد: بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس به عنوان خادمی ناقابل برای شهدا از مسئولان، دانشجویان، اساتید، دانشگاهیان و آحاد مردم دعوت به عمل می آورد که در این بزم شیدایی شرکت کنند.

captcha