مهدی 6 ساله کوچکترین حافظ کل قرآن کریم کشور شد
کد خبر: 3607491
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
به همت جامعة‌القرآن خدابنده؛

مهدی 6 ساله کوچکترین حافظ کل قرآن کریم کشور شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: به همت جامعة‌القرآن خدابنده، مهدی 6 ساله حافظ کل قرآن کریم کشور در آخرین روزهای بهار سال 96 شد.

مهدی 6 ساله کوچکترین حافظ کل قرآن کریم کشور شد
لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعة‌القرآن خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: مهدی صفری، کوچکترین حافظ کل قرآن کریم شهرستان خدابنده از سه سالگی در کلاس‌های جامعة‌القرآن شرکت داشت و آموزش دوره آیات و احادیث، حفظ به روش اشاره و روخوانی و روانخوانی قرآن را به خوبی پشت سر گذاشت.

محمدی تصریح کرد: با توجه به هوش سرشار و پشتکار مهدی، هماهنگی لازم با مادر این نوگل قرآنی صورت گرفت و مهدی در دوره‌های حفظ شرکت کرد و در منزل نیز با همت و تلاش مادر، مهدی توانست در 6 سالگی حافظ کل قرآن کریم شود.

پای صحبت‌های سمیه خسروی، مادر مهدی، نشستیم.

سمیه خسروی با اشاره به اینکه مهدی متولد 22 شهریور سال 89 است و اتفاقی از سه سالگی مهدی را به کلاس‌های قرآن بردم، تصریح کرد: خیلی خوشحالم که اتفاق خوبی برای فرزندم رقم خورد و این امر قطعا لطفی از الطاف الهی برای خانواده ما محسوب می‌شود.

خسروی تصریح کرد: وقتی مهدی از جامعة‌القرآن به خانه برمی‌گشت با علاقه هر دو به تمرین محفوظات مشغول می‌شدیم و شاید بعد از ساعت‌ها هم متوجه گذر زمان نبودیم.

مادر مهدی، کوچکترین حافظ کل قرآن کریم، تاکید کرد: تمرین با مهدی باعث شده که خودم هم با آیات نورانی وحی مانوس شوم و برکات این مساله را در زندگی روزمره‌ام به خوبی شاهد هستم.

خسروی با اشاره به اینکه فرزند اولش هم متولد سال 81 است و در زمینه فعالیت‌های ورزشی سررشته دارد، گفت: اگر فردی واقعا هدف حفظ قرآن را دارد، باید از بسیاری از فعالیت‌ها و برنامه‌های جانبی و تفریحات خود کناره بگیرد و با برنامه‌ریزی دقیق و شرکت در کلاس‌های تخصصی و مشاوره با مربیان کارآزموده و همت و پشتکار عالی بتواند در زمینه حفظ آیات نورانی وحی به هدف متعالی خود برسد.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۱۸ - ۲۲:۳۷
0
0
سلام
زمانی که علی فیضی در شش سالگی در ۱۱ ماه ،فقط ۱۱ ماه حافظ کل قران شد و در ۱۰ سالگی حافظ کل نهج البلاغه با معنی شد، کسی نبود و نیست بگه....

آفرین به مادر آقا مهدی
مرتضی قرابیکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۶ - ۱۲:۲۸
0
0
سلام
به نظر من چنین کودکانی جایگاه بالایی دارند و باید ارزش زیادی به آنها در جامعه معین شود،تشکر از مدارسی که چنین کوشا هستند.
مرتضی قرابیکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۴/۰۹ - ۰۱:۳۴
0
0
سلام
من واقعا افتخار میکنم که چنین کودکی با چنین سنی حافظ کل قرآن شده،و به نظر من چنین کودکانی برای هر کشور و شهری افتخار می آورند.

آفرین به برادر آقا مهدی
captcha