اعزام 200 دانشجوی علوم پزشکی کرمان به اردوی جهادی در منطقه زهکلو
کد خبر: 3635755
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰

اعزام 200 دانشجوی علوم پزشکی کرمان به اردوی جهادی در منطقه زهکلو

گروه اجتماعی: 200 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در قالب اردوی جهادی فاطمه‌الزهرا بسیج دانشجویی این دانشگاه به منطقه زهکلوت اعزام شدند تا به مردم این منطقه خدمات ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، این تعداد دانشجوی این دانشگاه قرار است تا 12 شهریور ماه سال جاری در منطقه زهکلوت خدمات دندان‌پزشکی، مامایی، پرستاری، غربالگری، فرهنگی و عمرانی به مردم منطقه ارائه دهند.
 دکتر حق دوست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دیروز دوشنبه، 6 شهریور در مراسم بدرقه دانشجویان اردوی جهادی گفت: ارتباط مستقیم و خدمت‌رسانی به افراد نیازمند یکی از برکاتی برگزاری و حضور در این اردوهای جهادی است.
 وی افزود: به گفته امام معصوم(ع) حل درد مردم لطف خداست و نباید از آن ملول شد بنابراین حضو تان در این اردو لطف خداوند به شماست و بیشترین سود نصیب خودتان خواهد شد.
 با برگزاری این اردوی جهادی پیش‌بینی می شود روزانه 400 نفر از مردم منطقه زهکلوت از خدمات درمانی، بهداشتی و فرهنگی بهره مند شوند.
یادآور میشود، در مراسم بدرقه دانشجویان اردوی جهادی سردار ابوحمزه، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و معاون فرهنگی ستاد عتبات عالیات کشور نیز حضور داشتند.
منبع: دانشگاه علوم پزشکی کرمان

captcha