انقلاب اسلامی امروز در جهان فراگیر شده است
کد خبر: 3650236
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
عضو خبرگان رهبری:

انقلاب اسلامی امروز در جهان فراگیر شده است

گروه سیاست و اقتصاد: عضو مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران که با حضور مدیرکل بنیاد استان برگزار شد، گفت: هرچه از انقلاب اسلامی می گذرد توسعه و عمق آن در خارج از مرزهای جغرافیایی فراگیرتر می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از قم، حجت الاسلام و المسلمین سیداحمد حسینی خراسانی 16 مهرماه در این جلسه افزود: با وجود همه هجمه های دشمنان اما انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورای حسینی هر روز فراگیرتر و بر عمق آن در جهان افزوده تر می شود. 
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تاکید کرد: انقلاب اسلامی برای همه ملتهای آزاده است انقلابی که در مکتب عاشورا روی داد و الگویش نهضت حسینی بود و هرچه دشمنان تلاش کنند، نمی توانند این نور را خاموش کنند. 
حسینی خراسانی با اشاره به آیات قرآن کریم در سوره توبه وصف گفت: دشمن همواره عزم مصمم برای مقابله با دین خدا را دارد و خاموش کردن نور خدا که همان نور هدایت است، هدف شوم دشمن است.
وی اضافه کرد: این نور هرگز خاموش نشده و نخواهد شد و هر روز بر عمق آن افزوده می شود،‌ حسین(ع) نور خداست، برای هدایت بشر،‌ تلاش دشمن برای خاموش کردن این نور از همان ظهر عاشورا آغاز شد و روش دشمن نیز تبلیغات سوء بود همانطور که امروز نیز از طریق شبکه های گسترده در جنگ نرم شاهد هستیم. 
وی ادامه داد: این ادعا نیست که انقلاب اسلامی پرتویی از نهضت حسینی است،‌ از رموز پایندگی و بالندگی انقلاب اسلامی اینکه همواره مادر حال جهاد هستیم یا جهاد اصغر یا جهاد اکبر در هر دو جبهه سخت و نرم،‌و جهاد کبیر را در جبهه فرهنگی دنبال می کنیم. 
استاد برجسته حوزه علمیه تصریح کرد: هر سال حرکت‌های انقلابی،‌ راهپیمایی‌ها، ‌عاشورا  و ‌مراسم‌های مذهبی پرشور تر برگزار می شود و هیچگاه این گستردگی در کمیت و کیفیت کمرنگ نمی‌شود،‌ صد سال هم بگذرد هر سال باشکوه‌تر از سال قبل است تا رسیدن به ظهور منجی، هدف انقلاب اسلامی،‌ زمینه سازی ظهور بوده است. 
حسینی خراسانی افزود: انقلاب اسلامی شتابنده در مسیر پیشرفت است و در خارج از مرزهای ایران اسلامی فراگیر شده  و کسانی که در این مسیر انقلاب را در طول این سالها همراهی کردند صاحبان اصلی انقلاب هستند نه کسانی که بذر نا امیدی می پراکنند و وانمود می‌کنند که نظام ناکارآمد است و اعتماد عمومی سلب شده است،‌این‌ها کوچک‌تر از آن هستند که بخواهند آسیبی به انقلاب برسانند. 
captcha