قطار زاهدان ـ اصفهان يک روز در ميان در مسير قرار می‌گيرد
کد خبر: 3654198
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

قطار زاهدان ـ اصفهان يک روز در ميان در مسير قرار می‌گيرد

گروه اجتماعی: مديركل راه آهن جنوب شرق گفت: قطار زاهدان به مقصد اصفهان كه تاكنون هفته‌ای يک‌بار در مسير قرار می‌گرفت، با توجه به تقاضای بالای مسافران، از ابتدای آبان‌ماه سال جاری به صورت يک روز در ميان در مسير قرار می‌گيرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان و بلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره كل راه آهن جنوب شرق، مجيد ارجونی گفت: قطار زاهدان به مقصد اصفهان كه تاكنون هفته‌ای يک‌بار در مسير قرار می‌گرفت، با توجه به تقاضای بالای مسافرين، از ابتدای آبان ماه سال جاری به صورت يک روز در ميان در مسير قرار می‌گيرد.
مديركل راه آهن جنوب شرق بیان کرد: اين قطار ساعت ۱۲:۳۵ از زاهدان به مقصد اصفهان حركت می‌كند و ساعت ۷ فردای آن روز هم وارد اصفهان می‌شود. حركت اين قطار از اصفهان به سمت زاهدان ساعت ۱۱:۵۰ در نظر گرفته شده و ساعت ۵:۳۵ به مقصد خواهد رسيد.
وی اظهار کرد: برای قطار مسافری زاهدان به اصفهان، پنج واگن چهار تخته ۳۶ نفره البرز و ظرفيت مجموعاً ۱۸۰ نفر در نظر گرفته شده است.
ارجونی ادامه داد: با عنايت به تقاضای بالای مردم شريف استان و جهت رفاه حال مسافرين يک واگن خودروبر نیز به اين قطار اضافه شده است.
مديركل راه آهن جنوب شرق در پایان افزود: در صورت تردد با ضريب اشتغال بالا، تثبيت اين قطار در اين مسير تضمين خواهد شد.
captcha