منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3654219
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵

منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان معرفی شدند

گروه فعالیت‌های قرآنی: منتخبان مرحله استانی مسابقات قرآن سپاه لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات قرآنی معرفی شدند.

آیت دولت‌پور، مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی سپاه لرستان که امروز چهارشنبه، 26 مهرماه در پادگان امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار شد، گفت: برندگان این دوره از مسابقات به مرحله کشوری که طی دو ماه آینده در تهران برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.
وی ادامه داد: در بخش پایوران و در رشته حفظ کل قرآن‌کریم، سیدعلی موسوی، در حفظ ۱۰ جزء، عظیم رادمهر و در حفظ ۵ جزء یونس کولیوند رتبه‌های برتر را کسب کردند.
دولت‌پور اضافه کرد: در رشته اذان جمشید کلانتری اول شد، محمدحسین بایروند و علی شمس‌الدینی به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: در رشته ترتیل نیز سیداسدالله شاهرخی، مهدی رضایی و محمد سایوند به ترتیب اول تا سوم شدند.
وی افزود: در بخش سربازان وظیفه در رشته قرائت ترتیل  اتابک کردستانیان اول شد و سید حسین جدیدی رتبه دوم را کسب کرد، همچنین در رشته قرائت تحقیق در بخش سربازان حسین پارسایی و  فرزاد مرادیانی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، در رشته اذان هم سرباز وظیفه سجاد یوسفی رتبه برتر را کسب کرد.
یادآور می‏شود، مسابقات قرآن‌کریم ویژه آقایان در چهار رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق، حفظ مفاهیم و اذان، امروز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد، در این مرحله ۵۰ نفر از کارکنان رسمی و سربازان وظیفه سپاه حضرت ابوالفضل(ع) شرکت داشتند و از هر رشته سه نفر مورد تجلیل قرار گرفتند.نفرات اول هر رشته به مسابقات کشوری که دو ماه آینده برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند،
هدف از برگزاری این مسابقات قرآنی معنویت‌افزایی در حیطه قرآنی نیروهای سپاه و سربازان وظیفه اعلام شده است.
captcha