ایفای نقش در «امام علی(ع)» و «مختارنامه» ‌پاداش عشقم به مولای متقیان بود
کد خبر: 3659380
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
کریم اکبری‌مبارکه:

ایفای نقش در «امام علی(ع)» و «مختارنامه» ‌پاداش عشقم به مولای متقیان بود

گروه هنر: یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نزدیک به 40 سال است که سابقه بازی در سینما و تلویزیون دارم، اما شیرین‌ترین کار، حضور در سریال‌های «امام علی (ع)» و «مختارنامه» و نتیجه تعلقات من به کاری مذهبی است.

کریم اکبری‌مبارکه، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره تجربه‌های خود در دنیای بازیگری اظهار کرد: من نزدیک به چهار دهه است که سابقه بازیگری دارم و در این حوزه نیز نقش‌های مثبت و منفی بسیاری را ایفا کرده‌ام. هر یک از شخصیت‌هایی که من در سینما و تلویزیون بازی کرده‌ام به نوعی برایم عزیز است، اما هیچک  از آنها تجربه‌ای نمی‌شود که در سریال «امام علی (ع)» و «مختارنامه» پشت سر گذاشتم. در این دو کار به موضوعی توجه شد که محبوب تمام مسلمانان به ویژه شیعیان جهان است.

وی افزود: در سریال «امام علی (ع)» من نقش یکی از منفورترین آدم‌ها در کل جهان هستی را بازی کردم. این مسئله نیز به نوعی برای من که از کودکی با عشق اهل بیت بزرگ شده‌ام، دشوار بود، اما وقتی می‌دیدم کاری در جهت خدمت با مولای متقیان است دیگر فرقی نمی‌کرد من نقشم مثبت است یا منفی. تنها چیزی که اهمیت داشت این بود که نقش خود را به خوبی ایفا کنم تا به نوعی به بهتر شدن کار کمک کرده باشم. با این توضیح که کل تلاش گروه به بار نشست و سریال «امام علی (ع)» کاری ماندگار در تلویزیون است.

این بازیگر ادامه داد: سریال «مختارنامه» نیز در ادامه تعلقات من به کاری مذهبی است. در این مجموعه نیز افتخار داشتم تا در کاری دیگر از داود میرباقری حضور  داشته باشم. این فیلمساز در کارش بسیار خبره است و می‌داند چگونه در حوزه تاریخ اسلام فیلم یا سریال بسازد. برای همین هر بازیگری که فرصت حضور در کار این فیلمساز را داشته باشد به نوعی فرصتی مغتنم برای پیش آمده است.

اکبر مبارکه در انتهای سخنانش تاکید کرد: عمر شهرت کوتاه است، برای همین هیچگاه فریفته این امر نشده‌ام، تنها می‌خواستم حضور در سینما و تلویزیون فرصتی بیشتر برای خدمت کردن داشته باشم، برای همین همیشه سعی می‌کنم در انتخاب نقش‌هایم به گونه‌ای عمل کنم که در آن نقش ارزش‌های فرهنگی و دینی جایگاهی ویژه داشته باشم.
captcha