انتقال 7 هزار زائر اربعین از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل لرستان به مهران
کد خبر: 3660895
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

انتقال 7 هزار زائر اربعین از طریق ناوگان حمل‌و‌نقل لرستان به مهران

گروه اجتماعی: معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از انتقال هفت هزار زائر اربعین از طریق ناوگان استان به مرز مهران خبر داد و گفت: ناوگان اتوبوسی، مسافربری و حمل و نقل عمومی لرستان آمادگی کامل برای انتقال زائران اربعین حسینی استان لرستان را دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، مصطفی ملکی‌صادقی، معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان شامگاه دوشنبه، 15 آبان در جمع خبرنگاران، گفت: این تعداد زائر از پنجم تا ۱۴ آبان‌ماه در قالب ۱۸۶ سفر اعزام شده‌اند.
وی افزود: بنا به اعلام سازمان‌های ذی‌ربط پیش‌بینی می‌شود اوج تقاضا برای حمل و نقل عمومی هم‌زمان با ۱۷ آبان‌ماه و بازگشت زائران آغاز گردد که در این راستا ناوگان اتوبوس‌رانی استان با تمام ظرفیت ۲۴۳ دستگاه اتوبوسی که در اختیار دارد و با آمادگی کامل در خدمت زوار اربعین حسینی خواهد بود.
ملکی‌صادقی عنوان کرد: تاکنون اقلام مورد نیاز موکب‌های مردمی کشورمان در نجف‌اشرف و کربلای معلی با ۳۲ دستگاه از ناوگان حمل بار استان ارسال شده و با توجه به نزدیک شدن ایام اوج تقاضای سفر و بازگشت زائران از مرزهای چهارگانه و افزایش تقاضا برای تامین اقلام مورد نیاز آنان در مرز مهران، ناوگان حمل بار استان برای انتقال این اقلام به‌صورت رایگان آمادگی کامل دارد.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان ادامه داد: هم‌زمان با آغاز سفرهای اربعین حسینی، شش دستگاه جرثقیل یدک‌کش و تعدادی مکانیک سیار برای امدادرسانی به ایلام اعزام شده که خدمات خود را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار زائران قرار می‌دهند و تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.
captcha