80 نفر در آزمون حفظ مهد قرآن زنجان شرکت کردند
کد خبر: 3686832
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

80 نفر در آزمون حفظ مهد قرآن زنجان شرکت کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مهد قرآن شهرستان زنجان از برگزاری آزمون حفظ با حضور بیش از 80 نفر خبر داد.

پرویز حاجی‌حسنی، مدیر مهد قرآن شهرستان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان اظهار کرد: آزمون حفظ در اجزای مختلف یک، سه، هفت، پانزده، بیست و بیست و پنج جزء برای بیش از 80 نفر از متقاضیان در مهد قرآن زنجان برگزار شد.
 
وی با اشاره به اینکه این آزمون در دو نوبت برگزار شد، افزود: بیش از 40 نفر از متقاضیان دوشنبه 9 بهمن‌ماه در آزمون شرکت کردند و در حدود 40 نفر نیز امروز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه در آزمون حفظیات خود را محک خواهند زد.
 
حاجی‌حسنی با بیان اینکه این آزمون با هدف آمادگی برای آزمون سراسری حفظ که اردیبهشت ماه سال آینده مرحله استانی آن برگزار خواهد شد به اجرا درآمد، تصریح کرد: در پایان هر دوره آموزشی با اخذ آزمون از شرکت‌کنندگان گواهینامه مربوطه با امضاء حجت‌الاسلام و المسلمین فومنی الحائری، مؤسس و رئیس هیأت امناء، استاد پرهیزکار رئیس هیئت علمی مؤسسه مهد قرآن به قبول شدگان اعطاء می‌شود.
 
مدیر مهد قرآن شهرستان زنجان تاکید کرد: در حال حاضر موسسه مهد قرآن زنجان در محل مؤسسه فرهنگی مشکات (تحت نظر حضرت آیت‌الله العظمی سید محمد حسین موسوی زنجانی) به آدرس سبزه میدان – کوچه سید فتح‌اله با شماره 33362824 فعالیت دارد.
 
حاجی‌حسنی با اشاره به دوره‌های مختلفی که در مهد قرآن برگزار می‌شود، تاکید کرد: آموزش جامع قرآن شامل روخوانی، روانخوانی، تجوید، ترجمه، تدبر، حفظ و مفاهیم قرآن و معارف اهل بیت (ع) برای رده‌های سنی مختلف ارائه می‌شود.
captcha