زمینه‌سازی برای حضور قرآن در جامعه با کمک بدنه فعالان قرآنی + فیلم
کد خبر: 3701500
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۲
حجت‌الاسلام پژمانفر در پیام نوروزی تأکید کرد:

زمینه‌سازی برای حضور قرآن در جامعه با کمک بدنه فعالان قرآنی + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی در پیام نوروزی تأکید کرد: تمام همت خود را خواهیم داشت که با کمک بدنه فعالان قرآنی ان‌شا‌ءالله زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر قرآن در زندگی و در فعالیت‌های مردم، باشیم.

حجت الاسلام پژمانفر

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر، رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 همراه با دعای «یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ»، اظهار کرد: بنده نیز وظیفه ‌می‌دانم که حلول سال 97 را خدمت یکایک مردم شریف کشورمان تبریک عرض کنم و امیدوارم در سایه قرآن و اهل بیت معصومین(ع)، این سال جدید، سالی بابرکت برای مردم و مسئولان باشد و بتوانیم در مسیر برنامه‌های بلندی که در این کشور ریل‌گذاری شده، حرکت کنیم.
وی افزود: بنده نیز به عنوان رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی اعلام می‌دارم که تمام همت خود را خواهیم داشت که با کمک بدنه فعالان قرآنی ان‌شا‌ءالله زمینه‌ساز حضور هرچه بیشتر قرآن در زندگی و در فعالیت‌های مردم باشیم.
رئیس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همین‌طور که روشن است، تنها راه برای ما جهت برون‌رفت از تمامی بحران‌ها و مشکلاتی که امروز پیش روی ما وجود دارد و عمده آن‌ها نیز مشکلات فرهنگی است، تمسک به قرآن و اهل بیت معصومین(ع) است.
پژمانفر با بیان اینکه واقعا درست گفته‌اند که هر چقدر ارتباط جامعه‌ای با قرآن ضعیف شود، آن جامعه مشکلات بیشتری را بر خود تحمیل‌شده می‌بیند، اظهار کرد: راه برون‌رفت از این مشکلات نیز این است که ما بتوانیم این ارتباط را بیشتر داشته باشیم و قرآن نیز به اشکال مختلف در زندگی ما حاکم شود.

انتهای پیام

 

 

captcha