شفاف‌سازی، لازمه دستیابی به موفقیت در دستگاه‌های مختلف است
کد خبر: 3709940
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
دستغیب:

شفاف‌سازی، لازمه دستیابی به موفقیت در دستگاه‌های مختلف است

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اعتقاد دارد كه برای رسیدن به موفقیت در دستگاه‌های مختلف باید شفاف‌سازی صورت گیرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمدرضا دستغیب، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، ۸ اردیبهشت در همایش شوراهای اسلامی استان فارس، خواستار شفاف‌سازی در دستگاه‌های مختلف شد و گفت: برای رسیدن به موفقیت در دستگاه‌های مختلف باید شفاف‌سازی صورت گیرد كه این مسئله نیز در شهرداری و شورای اسلامی شهر بسیار مدنظر قرار دارد زیرا مردم باید از تمام امور مطلع باشند.
وی همچنین بر لزوم ارائه گزارش عملكرد فعالیت‌های تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها تأكید كرد و گفت: در این صورت است كه مردم تشخیص می‌دهند فعالیت‌های كدام نهاد و سازمان مؤثر بوده است.
دستغیب با تأكید بر لزوم حفظ وحدت و اتحاد میان تمام دستگاه‌ها گفت: این مسئله موفقیت را به همراه دارد به خصوص در این زمان كه دشمن از راه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به كشور است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینكه برخی از تصدی‌های دولتی باید به شهرداری‌ها واگذار شود، این نكته را یادآور شد كه شوراها برگرفته از بدنه مردم و با رأی آن‌ها انتخاب شده‌آند لذا اولویت فعالیت شوراها هم مردم هستند.
وی با بیان اینکه بر اساس برنامه دوم توسعه باید ۲۳ وظیفه به شهرداری واگذار شود، افزود: واگذاری بخشی از امور دولتی به شوراها هنوز اجرایی نشده است.
دستغیب همچنین اعتقاد دارد كه برای نجات اقتصاد کشور و رفع بخشی از بروکراسی حاکم باید قسمتی از وظایف دولت به بخش خصوصی و شهرداری‌ها واگذار شود.
انتهای پیام

captcha