آمادگی 650 موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان
کد خبر: 3710497
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

آمادگی 650 موکب کربلا برای جشن نیمه شعبان

گروه بین‌الملل ـ رئیس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی از ثبت نام بیش از 650 موکب برای ارائه خدمات به زائران نیمه شعبان در کربلای معلی خبرداد.

آمادگی 650 موکب کربلا برای نیمه شعبان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان حسینی؛ ریاض نعمة سلمان رئیس بخش شعائر و مواکب وابسته به آستان‌های حسینی و عباسی با اعلام این خبر تصریح کرد: بخش شعائر و مواکب آمادگی کامل برای استقبال از زائران نیمه شعبان را دارد.

وی با اشاره به انجام هماهنگی‌های لازم با پلیس استان کربلا تصریح کرد: بیش از 650 موکب از استان‌های مختلف عراق در داخل مرزهای اداری استان کربلا مستقر شده‎اند.

سلمان افزود: همه اقدامات اداری، قانونی و امنیتی در ارتباط با این موکب‌ها انجام شده و مسئولان این موکب‌ها به منظور ایجاد هماهنگی در عملکرد، توسط آستان‌های حسینی و عباسی آموزش دیده‌اند.

وی تاکید کرد:آستان‌های مقدس حسینی و عباسی به منظور تسهیل کار خدمت‌رسانی در موکب‌ها تامین آب آشامیدنی را برعهده گرفته‌اند.

آمادگی 650 موکب کربلا برای نیمه شعبان

همچنین حیدرعبدالجبار عبدالحمید معاون بخش جابجائی زائران از اختصاص 150 دستگاه اتوبوس کوچک و بزرگ برای انتقال زائران خبرداد. زیارت نمیه شعبان مصادف با سالروز ولادت امام زمان(ع) پس از زیارت اربعین، بزرگترین زیارت میلیونی عتبات در کربلا به شمار می‌رود.

انتهای پیام

captcha