برگزاری مسابقات قرآن و اذان در دانشگاه غنا
کد خبر: 3711430
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

برگزاری مسابقات قرآن و اذان در دانشگاه غنا

گروه بین‌الملل - مسابقات حفظ، قرائت و اذان از سوی دانشگاه اسلامی غنا با شركت 36 داوطلب در این دانشگاه برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن و اذان در دانشگاه غنابه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ به مناسبت نیمه‌شعبان یک دوره مسابقات حفظ، قرائت و اذان از سوی دانشگاه اسلامی غنا با حضور علاقمندان و داوطلبانی از مؤسسه آموزش معلمان اهل البیت(ع)، مرکز دینی امام جعفر صادق(ع)، مركز دینی کوماسی و نیز مؤسسه فتح‌المبین تماله در مسجد دانشگاه اسلامی غنا با شركت36  متسابق، جمعی از داوران قرآنی، معاون امام شیعیان غنا و نیز محمدحسن ایپكچی، رایزن فرهنگی ایران در غنا برگزار شد.

در این برنامه پس از اجرای قرائت، حفظ و اذان داوران برترین نفرات شرکت‌کننده را انتخاب و معرفی کردند. ایپکچی، رایزن فرهنگی كشورمان در سخنرانی خود در جریان برگزاری این مسابقه، به جایگاه قرآن در میان مسلمانان غنا اشاره کرد و حضور گروه هفت نفره قاریان و حافظان غنایی شرکت‌کننده در سی‌وپنجمین مسابقات بین‌المللی قرآن در ایران و کسب مقام سوم شیخ محمد تیجانی در بخش طلاب مدعو در مسابقات قم را دارای اهمیت خواند.

ایپكچی همچنین اظهار امیدواری كرد که داوطلبان شرکت‌کننده در این مسابقات در مسابقات قرآنی ماه رمضان رایزنی فرهنگی ایران در غنا شرکت كنند.

انتهای پیام

captcha