برگزاری رایگان دوره نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کارون
کد خبر: 3723421
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

برگزاری رایگان دوره نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در کارون

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان کارون از آغاز ثبت‌نام دوره‌های قرآنی تابستانه این مؤسسه قرآنی در رشته‌های روخوانی قرآن کریم، تجوید، حفظ، صوت و لحن، مفاهیم، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه خبر داد.

زهرا پورکاوه، مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان شهرستان کارون در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: ثبت‌نام دوره‌های قرآنی تابستانه این مؤسسه از روز گذشته 27 خردادماه آغاز شده است. این دوره‌ها در رشته روخوانی قرآن کریم، تجوید، حفظ، صوت و لحن، مفاهیم و سرود و تواشیح برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این دوره‌ها از اوایل تیرماه آغاز می‌شوند، اعلام کرد: ثبت‌نام همه روزه ساعت 12-8 و 20- 17 در محل مؤسسه به نشانی کارون، اسلام آباد شرقی، خیابان 7، پلاک 1، انجام می‌شود.

پورکاوه ادامه داد: یکی از برنامه‌های تابستانه مؤسسه، برگزاری کارگاه خانواده و سبک زندگی است که با محوریت تربیت فرزند و شیوه آموزش مفاهیم دینی برگزار خواهد شد. این کارگاه نیز تیرماه برگزار خواهد شد.

مدیر مؤسسه قرآنی نورالایمان کارون اظهار کرد: از دوره های ویژه مؤسسه در تابستان امسال، برگزاری دوره‌های تخصصی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه است که به صورت رایگان برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: منابع دوره نهج البلاغه، درسنامه نهج‌البلاغه است که با محوریت حکمت‌ها و تدریس آن بر عهده حمید چنانی است. درسنامه صحیفه سجادیه نیز منبع دوره صحیفه سجادیه است.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسحاق خضیراوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۲۰:۱۸
0
0
برام طرز مشی ایکنای خوزستان جالبه. همچنین اخباری رو پوشش می ده ولی اعزام قاری خوزستانی به کشور چین برای تلاوت قرآن رو که حتی خبرگزاری های محلی چینی منعکس کردن حتی یک خبر کوتاه هم بهش اشاره نمی کنه. واقعا اخرشید
captcha