خدمات مساجد در تقویت پیوند مردم با نظام انکارناپذیر است
کد خبر: 3724863
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز:

خدمات مساجد در تقویت پیوند مردم با نظام انکارناپذیر است

کانون خبرنگاران نبأ ــ آیت‌الله سیدهاشم حمیدی خدمات مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را انکارناپذیر توصیف کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ گردهم‌آیی برخی ائمه جماعات مساجد شهر تهران با حضور آیت‌الله سیدهاشم حمیدی، عضو شورای مرکز جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و تعدادی از طلاب و روحانیون این شهر روز گذشته، 2 تیرماه در مسجد انصارالحسین(ع) خیابان نیروی هوایی تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی گواهی، رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور در این نشست با اشاره به اهمیت مساجد در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی، به تبیین دسیسه‌های دشمنان در تخریب جایگاه روحانیت در جامعه پرداخت.

رئیس سازمان بسیج اساتید و طلاب کشور همچنین با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در کشور، ائمه جماعات مساجد و روحانیون را مهم‌ترین نیروهای انقلابی برای حل این مشکلات و آسیب‌های برشمرد.

بنا بر این گزارش، آیت‌الله سید‌هاشم حمیدی، نیز خدمات مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تقویت پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی ایران را انکارناپذیر خواند.

وی گفت: ائمه جماعات مساجد و مبلغان و استادان حوزه علمیه باید برای خنثی کردن دسیسه‌های دشمنان قسم خورده کشور به‌ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی، تلاش شبانه‌روزی داشته باشند.

مرتضی محب‌الاولیاء

انتهای پیام

captcha