دشمنان جرأت روبرو شدن با ایران را ندارند/ حادثه تروریستی به اهواز نشان ضعف است
کد خبر: 3749926
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

دشمنان جرأت روبرو شدن با ایران را ندارند/ حادثه تروریستی به اهواز نشان ضعف است

گروه سیاست واقتصاد- مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه حادثه تروریستی به اهواز نشان ضعف است، گفت: دشمنان جرأت روبرو شدن با ایران اسلامی و ایجاد جنگ نظامی ندارند.

دشمنان جرأت روبرو شدن با ایران را ندارند/ حادثه تروریستی به اهواز نشان ضعف است

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان جنوبی، اظهار کرد: حمله اخیر تروریست‌ها در اهواز نشانه ضعف آن‌ها است و این حملات هنر آن‌ها را نشان نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تروریست‌ها باید بدانند که با این اقدامات به اهداف خود نمی‌رسند، افزود: حمله کردن به زنان و کودکان حرکت ناجوانمردانه‌ای است که دشمنان انجام می‌دهند.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: دشمنی دشمنان در طول 40 سال از انقلاب اسلامی همواره بوده و امروز تمام توطئه‌های آن‌ها با شکست روبرو شده است.

نصیرایی با بیان اینکه دشمنان جرأت روبرو شدن با ایران اسلامی و ایجاد جنگ نظامی ندارند، تصریح کرد: پشت صحنه اینگونه اقدامات به طور قطع دستان استکبار جهانی وجود دارد و آن‌ها با این کارها مرگ خود را نزدیک‌تر می‌کنند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ایران این اقدامات دشمنان را بی‌جواب نمی‌گذارند، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت جواب خباثت‌ها و کودک‌کشی‌های آمریکا را در خیابان‌های حیفا و تل‌آویو می‌دهد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سیاستگذاری‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و دلارهای آل سعود در جنایت اهواز نقش دارد، خاطرنشان کرد: سازمان‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند در این صحنه تروریستی هیچ عکس‌العملی برای محکومیت نداشتند.

نصیرایی افزود: استکبار جهانی نه تنها موجب سعادت بشریت و پیشرفت جامعه نمی‌شود، بلکه روز به روز بر مشکلات جوامع بشری می‌افزایند.

انتهای پیام

captcha