معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3750226
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱

معرفی برگزیدگان جشنواره شهید رجایی در چهارمحال و بختیاری

گروه اقتصادی- برگزیدگان بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی استان صبح امروز سوم مهرماه با حضور استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد و برگزیدگان معرفی شدند.
طهمورث الیاسی بختیاری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، در این مراسم اظهار کرد: برای رسیدن به توسعه باید شفافیت‌های لازم باتدبیر، عقلانیت و تلاش مضاعف انجام شود تا خدمات‌رسانی به مردم صورت گیرد.
وی افزود: مدیریت سرمایه انسانی مهم‌ترین عامل توسعه و پیشرفت کشور‌ها است و بایستی اجرا شود و توسعه فرهنگ سازمانی نیز منطبق بر موضوع مشارکت همگانی باشد.
الیاسی بختیاری تصریح کرد: نظارت و ارزیابی که در جشنواره رجایی مدنظر است، ارتقاء سلامت نظام اداری و بهره‌وری است و ارزیابی از دستگاه‌های اجرایی به صورت سالانه انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه دستگاه‌هایی که در این جشنواره برتر شدند تلاش بیشتری داشتند، تأکید کرد: این به معنای عدم تلاش سایر دستگاه‌ها نیست.
الیاسی بختیاری از استاندار خواست جلسات شورای راهبردی توسعه به شکل مرتب تشکیل شود.
اسماعیل ریاحی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، گفت: فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی امری مستمر است و از مهرماه هر سال آغاز و تا مهر سال بعد ادامه دارد.
وی گفت: ارزیابی عملکرد مچ‌گیری و غلط‌گیری نیست بلکه شناسایی و مستندسازی نقاط ضعف و قوت و ارتقاء بهره‌وری است تا مدیرانی در بدنه دولت وجود داشته باشد که مورد انتظار رئیس جمهور است.
یادآور می‌شود در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در سال گذشته در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، اداره کل آموزش‌وپرورش رتبه نخست و اداره کل امور اقتصاد و دارایی و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند.
در شاخص‌های عمومی نیز بیمه سلامت استان رتبه نخست و امور مالیاتی و حفاظت محیط زیست نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در شاخص‌های اختصاصی نیز سازمان جهاد کشاورزی رتبه نخست و اداره کل فنی و حرفه‌ای و انتقال خون استان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
انتهای پیام

captcha