دوازدهمین «بهشت خاكی» شیراز را در بوستان بعثت ببینید
کد خبر: 3750227
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

دوازدهمین «بهشت خاكی» شیراز را در بوستان بعثت ببینید

گروه اجتماعی ـ دوازدهمین نمایشگاه «بهشت خاكی» به‌مناسبت ایام هفته دفاع مقدس در بوستان بعثت شیراز برپاست.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با ایام هفته دفاع مقدس، دوازدهمین نمایشگاه «بهشت خاكی» به‌همت سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در بوستان بعثت شیراز برپا شده است.
موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: دفاع مقدس سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران است و باید به عنوان یک گنجینه قیمتی باقی بماند.
وی با تأكید بر اینكه ما مدیون دفاع مقدس و مدافعان این عرصه هستیم، افزود: کاری که در این نمایشگاه صورت گرفته، ستودنی است، البته نیاز بوده که کار رسانه‌ای بیشتری برای اطلاع‌رسانی برپایی این نمایشگاه به مردم انجام می‌شد.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار كرد: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، یادآور خاطرات جنگ و جهاد، فداكاری، ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی است.
زارعی یادآور شد: این نمایشگاه دوازدهمین سال است که توسط بسیجیان پایگاه مقاومت مسجدالرضا(ع) برپا می‌شود. سال‌های قبل این نمایشگاه در پارک آزادی، بلوار چمران، پارک جنت برگزار و امسال در پارک بعث برگزار شده است.
وی همچنین گفت: دوران دفاع مقدس در حفظ و اعتلای نظام اسلامی، برهه‌ای حساس از حیات ایران اسلامی به شمار می‌رود و آزادی و امنیت كنونی كشور، مدیون فداكاری‌های جوانان غیور ایران اسلامی است.
بنا بر این گزارش، این نمایشگاه كه با همكاری پایگاه مقاومت بسیج مسجدالرضا(ع) برپا شده است، در دو بخش برنامه‌های خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
در این نمایشگاه، غرفه‌های محراب شهدا، عكس جنگ، خاطرات دفاع مقدس و نمایش سلاح‌هایی كه در هشت سال دفاع مقدس مورد استفاده قرار گرفته است، فعالیت دارند و در بخش دیگر آن، ماكت عملیات بیت‌المقدس و یادمان شهدا شامل لباس و تجهیزات شهیدان دفاع مقدس، خاطرات مقاومت رزمندگان اسلام را برای تماشاگران تداعی می‌كند .
همچنین ایستگاه نقاشی ویژه کودکان در این نمایشگاه برپا شده كه هر یك از علاقه‌مندان می‌توانند سوژه مورد نظر خود را درباره دفاع مقدس ترسیم كنند.
ایستگاه‌های صلواتی،سلامت ، ورزش، مشاوره تحصیلی و مذهبی، اقتصاد مقاومتی با برپایی غرفه و آموزش نظامی و ... که امكانات و تجهیزات خود را در اختیار دیداركنندگان قرار داده‌اند.
یادآور می‌شود، نمایشگاه «بهشت خاكی» تا 5 مهرماه جاری پذیرای عموم علاقه‌مندان است.
انتهای پیام

captcha