مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، روحیه جهادی می‌طلبد
کد خبر: 3750746
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، روحیه جهادی می‌طلبد

گروه سیاست و اقتصاد- فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به جنگ روانی دشمن گفت: مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، روحیه جهادی دوران دفاع مقدس را می‌طلبد.

مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، روحیه جهادی می‌طلبدبه گزارش ایکنا زنجان، سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز در آیین افتتاح کلینیک صنعتی بسیج مهندسین صنعتی استان زنجان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: امروز در شرایطی در کشور قرار گرفتیم که در حال دفاع مقدس هستیم اما نوع جنگ با گذشته متفاوت است و دشمنان از آغاز انقلاب تا کنون با هجمه‌های مختلف سعی در نابود کردن نظام دارند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی، یک جنگ جهانی در جغرافیای کوچک بود، عنوان کرد: در یک طرف ایران و در طرف دیگر همه ابرقدرت‌های جهان قرار داشتند تا نگذارند صدای الله‌اکبر و استقلال‌خواهی شنیده شود اما با رهبری امام خمینی(ره) و با روحیه جهادی و انقلابی مردم توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
سردار کرمی ظرفیت مردمی در پیشبرد اهداف نظام را مهم خواند و گفت: مردم در دفاع مقدس کاری کردند که تحسین رهبر کبیر انقلاب را برانگیخت و امروز در جنگ روانی و اقتصادی دشمن قرار گرفتیم که اگر روحیه جهادی دوران دفاع مقدس را به‌کار بگیریم به طور حتم در جنگ اقتصادی پیروز هستیم.
وی با اشاره به اینکه در زمان جنگ پشتیبانی برای تأمین تسلیحات نظامی نداشتیم، تصریح کرد: قبلا توانایی ساخت حتی یک فشنگ را نداشتیم اما اکنون موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن را در داخل کشور می‌سازیم.
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان بسیج را نماد مردم‌سالاری دینی خواند و گفت: بسیج امروز در هر جایی حضور یافته، برای کمک آمده و حتی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و تأمین امنیت عزاداری‌ها نیز نقش‌آفرینی کرده است.
ایرج احمدی،  سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان نیز در این آیین اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح نخستین  کلینیک صنعتی بسیج هستیم و این مرکز با توجه به سیاست‌های اتخاد شده به فعالیت می‌پردازد.
وی ارتقای توان رقابت‌پذیری واحدهای صنعتی را یکی از اهداف راه‌اندازی این کلینیک برشمرد و گفت: هیچ انحصاری برای ایجاد کلینیک‌های صنعتی وجود ندارد و به دنبال ایجاد یک محیط رقابتی سالم هستیم تا ضمن کمک به فعالیت‌های صنعتی موجب حضور پر رنگ مشاوران و نخبگان برای هم‌افزایی فراهم شود.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان اسقرار این کلینیک در محیط صنعتی را مهم خواند و گفت: فعال‌سازی واحدهای راکد و واحدهای نیمه‌فعال صنعتی از اهداف مهم ایجاد کلینیک صنعتی است.
وی عنوان کرد: مشاوره و راهنمایی در زمینه ایجاد کسب و کارهای جدید، عارض‌یابی واحدهای صنعتی و تعیین اولویت‌های پروژه بهبود و اجرای آن آموزش و ارتقای توانمدی مهندسان صنعتی و جلب مشارکت و اعتمادسازی میان مشاوران از خدمات مهم این کلینیک است.
انتهای پیام
captcha