هفته دفاع مقدس؛ فرصت ترویج فرهنگ ولایت‌مداری
کد خبر: 3751160
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

هفته دفاع مقدس؛ فرصت ترویج فرهنگ ولایت‌مداری

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی است.

هفته دفاع مقدس؛ فرصت ترویج فرهنگ ولایت‌مداریبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام علی مقدمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌دره ظهر امروز شنبه، 7 مهرماه در جمع مردم خرم‌دره، بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس صحنه حماسه‌هایی از نقش‌آفرینی‌های فرزندان ملت غیور و خداجوی ایران اسلامی است که با بصیرت الهی و شعور سیاسی و پیروی از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و پیروزی بزرگ و عزت‌مندانه‌ای را رقم زدند.
وی اظهار کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس از تمام ظرفیت خود برای مقابله با نظام و ساقط کردن آن استفاده کرد اما به‌دلیل پایمردی، از خودگذشتگی و ایثارگری و از همه مهمتر ایمان و اعتقاد ملت ایران راه به جایی نبرد.
وی با تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس فرصت نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار، شهادت و خودباوری دینی و ملی است، ادامه داد: با توجه به رشادت‌ها، پایمردی ها و ایثارگری‌های ملت ایران در آن دوران، امروز شاهد عظمت و اقتدار ایران اسلامی در جهان هستیم.
وی مردمی بودن را از خصوصیات بارز دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: تمامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ارتش، سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی، نیروهای بسیج و نیروهای داوطلب مردمی از همه اقشار مختلف جامعه در کنار هم درطول هشت سال دفاع مقدس با رعایت وحدت فرماندهی در عملیات‌های مشترک، پیروزی‌های بزرگ و موفقیت‌آمیزی به دست آوردند که برخی از آنها در تاریخ جنگ‌های دنیا بی‌‌نظیر بود.
انتهای پیام
captcha