مسئولان به موقع پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند
کد خبر: 3751474
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱

مسئولان به موقع پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرماندار طارم با بیان اینکه ملت ایران همواره پشتیبان نظام بوده و ولایتمدار هستند، اظهار کرد: مسئولان باید به موقع پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

ملت ایران همواره پشتیبان نظام هستند/ مسئولین به موقع پاسخگوی مسایل و مشکلات مردم باشندبه گزارش ایکنا، از زنجان، فریدون هاشم‌نژاد، فرماندار طارم ظهر امروز یکشنبه، 8 مهرماه در جلسه شورای سیاست‌گذاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه کشور در آستانه چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار دارد، عنوان کرد: عدد چهل در دین مبین اسلام عدد مقدسی بوده و نماد بلوغ و تکامل است.
فرماندار طارم با بیان اینکه ورود انقلاب به مرحله تکامل امر مهمی است، افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 40 سال بسیار درخشان است تا جایی که امروز شاهد ایجاد زیرساخت‌های اساسی حتی در دورافتاده‌ترین نقاط روستایی کشور هستیم.
فرماندار طرم با اشاره به کینه و عداوت دشمنان علیه کشورمان، ادامه داد: دشمن با تمام توان در برابر جمهوری اسلامی ایستاده است و سعی در خدشه‌دار کردن نظام و کم رنگ کردن خدمات انقلاب دارد.
وی با تاکید بر اینکه امسال با روحیه، توان و قدرت مضاعف و برنامه‌ریزی دقیق‌تر به استقبال 40 سالگی انقلاب خواهیم رفت، عنوان کرد: امسال 40 سالگی انقلاب را با حضور باشکوه‌تر مردم همیشه ولایت‌مدار جشن خواهیم گرفت.
هاشم نژاد با تأکید بر اینکه علی‌رغم مشکلات موجود آینده کشور بسیار روشن است، ادامه داد: قطعاً کشور با سربلندی از این مرحله گذار عبور خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه باید اهتمام جدی‌تر برای حل مشکلات وجود داشته باشد، اظهار کرد: بایستی با حس امیدواری مسائل و مشکلات را پیگیری و برطرف کنیم.
فرماندار طارم با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی بایستی دولت تقویت شود، عنوان کرد: باید همه دولت را در جهت بهبود شرایط کشور کمک کنند.
انتهای پیام
captcha