گرامیداشت حماسه دفاع مقدس در زنجان با تولید و پخش ۲۲۲۰ دقیقه برنامه
کد خبر: 3751892
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

گرامیداشت حماسه دفاع مقدس در زنجان با تولید و پخش ۲۲۲۰ دقیقه برنامه

گروه فرهنگی ــ مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان از تولید و پخش ۲۲۲۰ دقیقه برنامه از سوی این مرکز همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

گرامیداشت حماسه دفاع مقدس با تولید و پخش 2220 دقیقه برنامهبه گزارش ایکنا از زنجان، سیدمحسن لطیفی شامگاه یکشنبه، 8 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته دفاع مقدس که یادآور ایثار بی‌بدیل رزمندگان اسلام در دفاع از عزت و استقلال میهن اسلامی است، صدا و سیمای مرکز زنجان در معاونت‌های صدا، سیما و خبر برنامه‌های متنوع با محوریت دفاع مقدس تولید، تأمین و پخش کرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ابراز کرد: در معاونت سیما ویژه برنامه تلویزیونی «روایت شیدایی» هر شب به‌صورت زنده به مدت 60 دقیقه مصاحبه با موضوع مصاحبه با فرماندهان و رزمندگان و دوران دفاع مقدس پخش شد.
وی افزود: برنامه صبحگاهی فتح حماسه سی شبکه اشراق نیز روزانه به مدت 60 دقیقه به موضوع دفاع مقدس پرداخت و در کنار این ویژه‌برنامه‌ها سایر برنامه‌های روتین معاونت سیما به موضوع دفاع مقدس پرداختند که در مجموع معاونت سیما بیش از1200 دقیقه برنامه در این خصوص پخش کرد.
این مسئول ادامه داد: معاونت صدای مرکز نیز برنامه « مقاومت حماسه سی»، ویژه برنامه عصرگاهی صدای استانی زنجان با روزانه به مدت 75 دقیقه موضوعات مربوط به دفاع مقدس و نقش رزمندگان زنجانی به ویژه غواصان دریادل در عملیات‌های مختلف را تبیین کرد.
لطیفی یادآور شد: برنامه‌های روتین تولیدی و تأمینی پخش رادیو نیز با حال و هوای دفاع مقدس مخاطبان را همراهی کردند و در مجموع رادیوی استانی بیش از900 دقیقه برنامه برای این هفته پخش کرد.
وی عنوان کرد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم در قالب اخبار و گزارشات ارسالی به سازمان، خبر رادیو و تلویزیون و تفاسیر ویژه به همراه مصاحبه با سرداران و رزمندگان آن دوران و گزارشات مردمی به مدت 120دقیقه حال و هوای دوران حماسه را در بخش‌های خبری زنده کرد.
انتهای پیام
captcha