نمایشگاه کتاب و رسانه؛ فرصتی برای تبادل افکار
کد خبر: 3753110
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

نمایشگاه کتاب و رسانه؛ فرصتی برای تبادل افکار

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: برپایی نمایشگاه کتاب و رسانه‌ها فرصتی است که در آن صاحبان فکر و اندیشه افکار خود را ارائه می‌دهند و دیگران را با آن‌ها آشنا می‌کنند.

نمایشگاه کتاب و رسانه؛ فرصتی برای تبادل افکاربه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان  زنجان شامگاه جمعه، 13 مهرماه در حاشیه نهمین نمایشگاه سراسری کتاب زنجان و سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این دو نمایشگاه حاوی پیام‌های مهمی است و یک رویداد فرهنگی بزرگ در جامعه به‌شمار می‌رود.
وی با تأکید بر اینکه باید از این ظرفیت برای تبادل اندیشه استفاده کرد، افزود: برپایی نمایشگاه کتاب و رسانه‌ها فرصتی است که در آن صاحبان فکر و اندیشه افکار خود را ارائه می‌دهند و دیگران را با آن‌ها آشنا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ نوشتاری جزو ماندگارترین فرهنگ‌هاست، ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه‌ها به نوعی ایجاد موج است که به رشد و ارتقای فرهنگی مردم کمک می‌کند.
وی برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب در زنجان را خوب توصیف کرد و گفت: امیدواریم با استقبال مردم، به ارتقای فرهنگ مطالعه کمک کند.
انتهای پیام
captcha