آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل برای اعزام زائران اربعین
کد خبر: 3756390
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۲

آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل برای اعزام زائران اربعین

گروه اجتماعی - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اتخاذ تمهیدات لازم برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی خبر داد.

آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل برای اعزام زائران اربعینبه گزارش ایکنا از زنجان، علی مدقالچی امروز 24 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره کل حمل و نقل همچون سال‌های گذشته در حال برنامه‌ریزی برای اعزام زائران به مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین است.
وی ادامه داد: برگزاری جلسات با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل مسافر، نظارت بیشتر بر فعالیت شركت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم كردن شرایط سفر ایمن برای زائران است.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تصریح کرد: امسال جهت ارائه خدمات شایسته به زائران حسینی، نمایندگی اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در محل پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام مستقر خواهد شد.
این مسئول تعداد اتوبوس‌هایی که امسال زائران را برای این مراسم معنوی جابه‌جا می‌کنند را 160 دستگاه عنوان کرد و افزود: سال گذشته حدود 11 هزار نفر از استان در اربعین حسینی عازم کربلای معلی شدند.
مدقالچی ضمن تاکید نظارت کامل بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی، یادآور شد: مدیران فنی از همه ناوگان‌های مسافربری قبل از شروع سفر به طور کامل بازدید خواهند کرد و نمایندگان پلیس‌راه و اداره‌کل بر اجرای این کار به صورت مستمر نظارت می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه سفرهای زائران اربعین حسینی از نخستین روز آبان تا 13 همین ماه ادامه دارد، تصریح کرد: نرخ کرایه با اتوبوس‌های 44 نفره، 80 هزار تومان، با اتوبوس‌های وی‌آی‌پی 32 نفره 110 هزار تومان و اتوبوس‌های 25 نفره وی‌آی‌پی به مرزهای عراق 140 هزار تومان است.
انتهای پیام
captcha