ارائه 912 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی
کد خبر: 3756917
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

ارائه 912 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای خرید، احداث، تعمیر، تکمیل، بازسازی و مقاوم‌سازی مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در نیمه نخست سال 97 هزینه شده است.

ارائه 912 مورد خدمات مسکن به مددجویان زنجانیبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شامگاه چهارشنبه 25 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسکن یکی از اقلام توانمندسازی جامعه هدف به‌شمار می‌رود و برای اینکه چرخه خودکفایی کامل شود باید در زمینه حل مشکل مسکن نیز اقداماتی را انجام داد.
وی ادامه داد: از شاخص‌های مهم دیگر اثرگذار در حوزه توانمندسازی جامعه هدف این نهاد رفع مشکل مسکن گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت بوده که موجب افزایش سرعت در فرآیند توانمندسازی مددجویان می‌شود که با همین رویکرد در 6 ماهه نخست سالجاری 912 مورد خدمات مسکن برای مددجویان زنجانی ارائه شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه ساخت مسکن از خدمات پرهزینه کمیته امداد است و بخش مهمی از منابع  داخلی در این بخش هزینه می‌شود، گفت: منابع داخلی کمیته امداد به‌تنهایی پاسخگوی نیازهای موجود در این بخش نبوده و مشارکت خیران و دستگاه‌های فعال در حوزه مسکن می‌تواند در خانه‌دار شدن مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب بسیار راهگشا و اثربخش شود.
صفری با اشاره به اینکه کمیته امداد استان در نیمه نخست امسال 912 پروژه عمرانی خرید و یا ساخت مسکن ، تعمیرات و بهسازی سرویس بهداشتی را انجام داده است، گفت: برای تحقق خانه دار شدن یک هزار و 432 خانوار مددجو و نیازمند تحت حمایت کمیته امداد نیاز به همراهی و مشارکت بیش از پیش نیکوکاران داریم تا دغدغه مسکن این قشر کاهش یابد.
وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین مسکن نیازمندان هزینه شده است، گفت: 734 مورد تعمیرات، 51 مورد ساخت مسکن روستایی، 16مورد ساخت و یا خرید مسکن شهری ،111 مورد بهسازی سرویس بهداشتی توسط کمیته امداد زنجان برای مددجویان تحت حمایت انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اعلام آمادگی این نهاد به‌منظور کمک به خانه‌دار شدن نیازمندان تحت حمایت با همراهی نیکوکاران، سازمان‌‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی افزود: رفع مشکل مددجویان و اقشار کم درآمد برای ما با اهمیت است و در کمیته امداد پیگیر تحقق این مساله هستیم.
لازم به ذکر است: خیران و نیکوکاران به‌منظور کمک به تأمین مسکن نیازمندان می‌توانند با شماره‌گیری کد # ۰24 * ۸۸۷۷ * و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان اقدام کنند.
انتهای پیام
captcha