ورزش جایگاه ویژه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد
کد خبر: 3757663
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

ورزش جایگاه ویژه‌ای در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: ورزش در ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جایگاه بالایی برخوردار است.

توسعه ورزش، بستری مناسب برای کاهش آسیب‌های اجتماعیبه گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی امروز، 29 مهرماه در دیدار با جامعه ورزشی استان زنجان، اظهار کرد: ورزش یک فاکتور مهم در ارتقای سلامت جامعه به‌شمار می‌رود و با توجه به سطح گستردگی آن، به ویژه در قشر جوان از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی سلامت عقل و روان را در گروی بهره‌مندی از سلامت جسم عنوان کرد و افزود: ولی متأسفانه تهدیدات بسیاری برای جوانان در جامعه وجود دارد که ورزش یکی از بسترهای خوب برای حفظ آنان از این آسیب‌ها محسوب می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ورزش را یک ابزار مهم تبلیغی برای فرهنگ ایران و فرهنگ انقلاب در عرصه بین‌المللی برشمرد و گفت: رسانه‌های ورزشی جزو پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها در دنیا هستند و یک وسیله تبلیغ بسیار مثبت برای معرفی کشور محسوب می‌شود.
وی به حرکت بانوی ملی‌پوش زنجانی در مسابقات پاراآسیایی اشاره کرد و گفت: حرکت ارزنده سولماز بازرگان هنگام گرفتن حکم قهرمانی، به‌عنوان یک بانوی ایرانی و مسلمان قابل تقدیر است؛ چراکه در کنار رقابت ورزشی یک معرفی شایسته برای عفاف و حجاب بوده است.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: نتایج مسابقات پاراآسیایی و آسیایی جاکارتا، حاکی از آن است که استان زنجان در مقایسه با استان‌های کلان کشور از سهم به‌سزایی در کسب افتخارات برخوردار بوده که این جای بسی خوشحالی و امیدواری دارد که باید از مجموعه ورزشی استان تجلیل به عمل آورد.
انتهای پیام
captcha