عفاف و حجاب؛ ضامن دوام و بقای امنیت در جامعه
کد خبر: 3758725
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

عفاف و حجاب؛ ضامن دوام و بقای امنیت در جامعه

گروه فرهنگی- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تأکید بر  شناخت سبک‌های فرزندپروری گفت: عفاف و حجاب بهترین ارزش و ضامن دوام و بقای امنیت و سلامت در جامعه است.

عفاف و حجاب؛ ضامن دوام و بقای امنیت در جامعهبه گزارش ایکنا، از زنجان، داود معروف‌خانی سرپرست آموزش و پرورش ابهر شامگاه دیروز چهارشنبه دوم آبان ماه در جلسه کمیته عفاف و حجاب این شهرستان با تاکید بر نقش خانواده‌ها و مدارس در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف اظهار کرد: ترویج فرهنگ حجاب و عفاف باید با روش ارائه الگو در مدارس و از طریق تشویق دانش‌آموزان نمونه صورت گیرد.

وی با بیان این که مساله حجاب و عفاف صرفا مربوط به فرهنگ و کشور ما نیست، گفت: لباس و پوشش یکی از ابزارهای مهم برای انتقال مفاهیم و فرهنگ جامعه است و خانواده و مدرسه باید برای تبیین بایدها و نبایدهای موضوع حجاب در بستر مدارس با یکدیگر تعامل داشته باشند.

وی عفاف و حجاب را بهترین ارزش و ضامن دوام و بقای امنیت و سلامت در جامعه عنوان کرد و با اشاره به مراحل بلوغ دانش‌آموزان گفت: والدین باید خصوصیات فرزندان در دوران بلوغ را بشناسند و در سبک فرزندپروری این آموزش‌ها را به کار گیرند.

انتهای پیام

captcha